Juiste moment "geklust", toch ongesteld..of kan het iets anders zijn?

Hoi Eveline

je zeurt niet hoor vind ik en je mag hier je hart uitstorten want elke maand is gewoon een teleurstelling als je ongesteld wordt het maakt niet uit hoelang je dan bezig bent.
Ik zit nu in ronde 15 en ik heb nu mijn 6de ronde met clomid erop zitten, ik moet nu nog wachten op me eisprong, ik probeer het nu een beetje los te laten want ik was er een hele dag mee bezig maar ik ben nu een stuk ontspanner
Succes met zwanger raken meid en ik hoop voor je dat het heel snel raak mag zijn, en wel positief blijven meid het komt allemaal goed

groetjes linda

@Linda, dank je wel voor je lieve reactie. Jeetje, ronde 15 al weer, hoe houd je dat vol! Ik zou helemaal gek worden. Heel veel succes met zwangerraken!! (iedereen trouwens)
gr.eveline

hoi evelien

Ik heb het er erg moeilijk mee gehad en vooral nadat ik aan de clomid raakte, Ik was de hele dag bezig met zwanger worden ik rekende alles uit van wanneer enz, en op een gegeven moment heb ik tegen mezelf gezegd en nu is het genoeg, ook mijn tijd komt, en ik kan het nu gewoon erg goed loslaten gelukkig maar hoor, maar ja ik had ook liever anders gezien maar dat is nou eenmaal niet zo, Ik    heb gelukkig al een lieve zoon van bijna 3 die wel op de normale manier is geboren, maar dat achteraf ook een geluk geweest zoals ze dat zo mooi kunnen zeggen, Ik ben in mijn hele leven nog maar 5x uit mezelf ongesteld geweest waarvan 3x voordat ik zwanger raakte van mijn zoon en nu dus na mijn bevalling geen 1x meer ik heb waarschijnlijk een bepaald stofje niet in mijn hoofd zitten die de samenwerking bevorderd tussen baarmoeder en eierstokken maar gelukkig kunnen ze in het ziekenhuis tegenwoordig een heleboel, Zo dat is een heel verhaal geworden haha

groetjes linda

Nu snap ik het echt niet meer!
Het bloedverlies van vorige week was heel onregelmatig. Ma middag en di heledag, daarna woensdagmiddag en donderdagochtend, daarna helemaal niet meer (zelfs niet bij afvegen). Het was allemaal helder rood bloed zonder stolsels.

Heb nu al anderhalf week lage rugpijn en heb vorige week donderdag een bloedneus gehad (1e x in mijn leven).

Nu kreeg ik gisterenmiddag weer buikpijn, en ja hoor....weer bloedverlies!!!! Ik heb vanochtend de digitale test van clearblue gedaan, die gaf al heel snel een `niet zwanger` maar toen ik de cassete eruit haalde was er toch echt een lichte 2e streep!

Vanochtend ook huisarts gebeld, die doen er niets mee.

Ik vind het helemaal niet vervelend als dit gewoon een menstruatie was en ik kan me erbij neeleggen als dit een vroege miskraam is, maar ik wil het wel graag weten. Hier word ik namelijk helemaal gek van!!

Wat zouden jullie doen? Kan ik iets doen?

gr.Eveline

gr.Eveline

Wat vervelend dat je lichaam 'vreemde' signalen blijft afgeven! Helaas zul je er nooit achter kunnen komen of het een vroege miskraam is. Bedenk bovendien dat 40% van de bevruchtingen niet in kan nestelen en dus gewoon verloren gaat (en je gewoon ongesteld wordt). In mijn ogen is een bevruchting dus niet hetzelfde als een zwangerschap, je bent pas zwanger als het daadwerkelijk is ingenesteld in je baarmoeder. Als de test negatief is, dan zal die in de toekomst ook niet meer positief worden.

Ik neem aan dat je een hormoonhoudend spiraal (Mirena) hebt gehad? Daar kun je volgens mij vele maanden na verwijderen nog onregelmatig bloedverlies van hebben. Misschien dat dit de reden is?

In ieder geval heel veel succes en ik hoop dat je het een beetje los kunt laten (en dat je klachten snel verdwijnen). Ik hoop dat het de volgende ronde wel raak is!

hoi eveline

dat is heel vervelend dat er geen pijl op te trekken is met die bloedinkjes om het maar zo te zeggen, ik kan niet anders zeggen dan afwachten en dat is heel vervelend, probeer anders over een paar dagen nog een keertje een test te doen je weet maar nooit, wanneer is je NOD?
succes meid

groetjes linda

Mijn NOD was 12 mei. Ik heb idd een mirena spiraaltje gehad,  heb al 3 normale menstruaties achter de rug. Heb geen tussentijds bloedverlies gehad. Vanochtend licht blauwe streep bij clearblue test.  Ik wacht het wel af, als ik volgende week nog bloedverlies en buikpijn/rugpijn heb dan bel ik wel weer met de huisarts.
gr.Eveline

Terug
Bovenaan