Jul is opgehaald uit het kinderparadijs! M.a.w. terugplaatsing gehad...

Hee Elora,

We moeten helaas 2 weken wachten en zelf testen als ik nog niet ongi ben geworden. We staan uiteraard onder controle in het ziekenhuis maar die doen geen bloedtest. Gewoon veel afleiding zoeken en positief denken dus!
lfs ing

Wat een goed nieuws! Ben er even een paar weekjes tussenuit geweest, dus heb net de weg van je  twijfel over de eitjes tot de terugplaatsing van vandaag gelezen, een mooi en hoopvol verhaal! Ik duim dat je zwanger bent meid! Succes de komende 2 weken met afwachten en afleiding zoeken, je kunt het!
Liefs, Maan

Hai Inge!!!
wat een super de super goed nieuws! Ik blijf voor je duimen
En nu maar afwachten, zo spannend voor jullie
Liefs Audry

oo das dan jammer he dat ze dat niet doen ,e jzou haast zeggen dat ze het wel zouden doen ivm hele gebeuren in het ziekenhuis.

Ja die 2 wkn dat duurt lang voor je gevoel...pffffffffffffffffffff.
Maar meid je hebt een hele positieve instelling, en uuh ga lekker veel films kijken en monopolie spelen (haha met een beetje spel ben je 4 uren verder hahaha)
En gelukkig werk je nog....

Nou vd 2 wkn is het nu als ik me niet vergis 12 dgn......

sterkte en ik lees hier nog wel even mee hoor, veel te verslavend haha...

Inderdaad nog 13 dagen.... ik heb een ticker op mijn weblog gezet dus ik zie elke dag hoe lang nog... Vandaag gaan we lekker even naar Rotterdam dus dan is het zo weer dag 12.

x ing

ps ik heb nog een verslaving voor je als je het leuk vind: http://wensweb.web-log.nl/
Via deze log kom je ook zo weer op de log van bv Sjanneke, Annebel, Cynthia enz...

Ha Ing,

Heb je gisteren natuurlijk al over de MSN gesproken, maar via dit medium draaien de duimen ook volop hoor!

Veel succes de komende weken en rustig aan, jij!

Liefs, Saartje

ooooooooooooooohhhhhhhhhh vind het zo spannend voor je. Ik hoop toch zo dat je een lief klein babytje in je buik hebt (krijgt).
Mijn duimen doen er zeer van. Hoop dat de dgn voorbij vliegen en dat je nu eindelijk weer eens een positieve test in je handen mag houden.

Kruimel

Terug
Bovenaan