Juli 2009, zwanger van een tweede

Hallo allemaal, van harte gefeliciteerd met de zwangerschappen. Ikzelf heb vandaag getest en ben zwanger van de vierde. Ik ben 33 jaar en heb een dochter van  bijna 11 een zoon van bijna 9 en een zoontje van 10 maanden. Ik ben er heel blij mee en hoop dat alles goed gaat en dat de baby gezond zal zijn. Ik ben 7 juli uitgerekend. Groetjes Roos

Ha meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
ben 25 jaar heb een dochter van 20 maanden.
dec 2007 miskraam gehad en nu pas weer zwanger dus...
erg spannend en onzeker.
uitgerekend op 1 juli.
hoe voelen jullie je?

groetjes Lilly

hallo meiden!

allemaal gefeliciteerd!
Ben op dit moment bijna  4 weken zwanger van mijn eerste kindje! Ben dolgelukkig en erg benieuwd hoe alles gaat. heb op dit moment alleen last van maagzuur en met momenten erg moe.
Ik ben uitgerekend op 5juli, maar zelf denk ik dat ik al verder ben dan  4 weken, omdat mijn laatste menstruatie anders verliep.

veel succes allemaal

Ik zal het hier ook maar even herhalen. Ik ben 31 jaar en zwanger van mijn vierde spruit. Ik had hierboven geschreven dat ik 33 jaar was maar weet bij god niet hoe ik daar nu weer bij kom. Ik ben van 1977 dat even voor de duidelijkheid lol.

hallo,
hier ook zwanger van de tweede. heb een zoon van anderhalf en ben uitgerekend op 3 juli.

succes allemaal, mirjam

Meiden,

Er is nog een topic voor de juli 2009 mama's daar staat de lijst die het meest up to date is dus mischien is het handig om daar nog even je gegevens bij te zetten!

Groetjes Sannie

Terug
Bovenaan