Juli 2020

<p>Hoi,</p><p> </p><p>volgens mij is er nog geen topic voor de uitgerekende dames in juli. Als ik het zelf bereken ben ik rond 5-7 uitgerekend.</p><p>wie heeft er zin om mee te kletsen? </p>

@pompoentje   ik sluit mij heel heeel voorzichtig aan bij deze groep, kan het nog niet helemaal geloven dat ik opnieuw mama mag worden omdat het door PCOS niet zo vanzelfsprekend is, maar gister toch echt positief getest! nu hopen dat alles goed mag gaan?

@pompoentje en @mamadv
Ook ik sluit mij graag, voorzichtig, aan bij deze groep. Uitgerekende datum rond 8 juli. Afgelopen zaterdag ‘dik’ positief getest 4 dagen voor NOD morgen gaan we voor de zekerheid nog een test doen,??.  Wat zijn jullie symptomen? 
Wij wonen sinds februari in Canada, hier gaat het dus iets anders dan in Nederland.. heeft iemand hier ervaring mee? 

Spannend allemaal he! @gebruiker10179492 wauw Canada wat bijzonder om daar te wonen lijkt me,
zijn jullie allemaal van de 1ste zwanger? misschien leuk als er behoefte aan is om een klein app groepje te starten met een aantal meiden, om ieders ervaringen etc te delen

Terug
Bovenaan