Juli 2020

haha ja en toch vind ik het weer net zo spannend als bij nr 1? 
Alleen opletten wat je eet en voor de rest probeer van elk moment te genieten!

Wat leuk alle reacties al! 

ten eerste allemaal gefeliciteerd.
hier is het 2e zwangerschap zoontje van bijna 4 maanden, was iets sneller dan verwacht, maar hartstikke welkom! 

wat gaaf zeg Canada! Definitief geëmigreerd of tijdelijk? 

Klein appgroepje sta ik zeker voor open! 

Spannend allemaal! Voor mij/ons ook de eerste:)! Ben nog wel voorzichtig blij en vooral bang dat er iets verkeerd kan gaan, hebben jullie dit ook? Hebben jullie al contact opgenomen met een verloskundige? 
Tijdelijk, voor het werk van mijn vriend! 
Voor een app groep sta ik ook voor open, hopen dat we elkaar niet kennen hihi (dat zou wat zijn ?) 

Hahaha ik lach me dood als we elkaan blijken te kennen, 
ook hier voorzichtig en toch wel bang dat het fout gaat, die spanning hou je altijd denk ik, 
Ik loop bij de Gyneacoloog en wil ze eind van de week bellen
lijkt me appart om een zwangerschap in Canada mee te maken, zal toch wel anders gaan bij  de verloskundige denk ik,
Wat is handig dat ik mijn mail adres hier in zet dat jullie mij je nummer mailen? kunnen geen prive berichten hier sturen volgens mij?

Ja dat denk ik ook? Ik ga voor de zekerheid morgen nog een test doen en hopelijk kan ik mij dan ook toevoegen bij de app groep!? 
Ja heel erg spannend hier, ben nu alles aan het uitzoeken hoe het hier werkt (op voorhand natuurlijk ook gedaan maar nu iets diepgaander) 

ik heb even snel een nieuwe mail aangemaakt voor het geval er rare mensen opzitten?   ik verweider dit bericht wanneer we een paar meiden in de groep hebbem zodat het niet te groot kan worden

Terug
Bovenaan