Juli Moeders

Lang leve de icsi-behandeling!!! Het is de eerste keer meteen gelukt. Na wat tegenslagen met de nodig ups en downs  mogen we dan eindelijk gaan genieten!!

* week 7 leeg vruchtzakje op de echo wat meteen een windei genoemd werd en waarbij er al over curretage gesproken werd.
* week 9 gedraaide eierstok, die gelukkig voor de operatie spontaan teruggedraaid is!!

Deze week echo gehad en gisteren het hartje horen kloppen bij de vk!!!

Pink

Hoi Hoi,
Ik ben 8weken en 5dagen. Ik krijg 23 december mijn 1ste echo. Ik ben zoooooooooo benieuwd en nerveus. Ik hoop dat het allemaal goed zit en het kind gezond geboren gaat worden. Dat hoop ik voor jullie natuurlijk ook reht uit mijn hart.
Heel veel liefs Naima

Hoi...

Leuk om met mensen in contact te komen die ook in juli moeder worden:)
Ik ben nu 8 wk en 4 dagen zwanger van mijn eerste kindje.
Heb vandaag een echo gehad en een hartje zien kloppen. Geweldig!! 28 Juli ben ik uitgerekend.. bij jullie al datum's bekend?

gr ilse

Hoi hoi,

Allereerst gefeliciteerd met jullie zwanger zijn! Alles goed?

De juli moeders hebben zich genesteld in het juli 2008 gedeelte, dus daar kunnen jullie nog meer medezwangeren  ontmoeten als jullie dat willen!

Groetjes!

Hoi Allemaal,

Als eerste; allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Best raar "praten"met mensen die je helemaal niet kent, maar die wel allemaal hetzelfde mooie wonder mogen ervaren;zwanger zijn.
Wij verwachten ons tweede kindje op 15 juli. Met 8 weken de eerste echo gehad (wat eerder dan anders i.v.m. 2 miskramen) en vorige week met 11 weken ook weer. Op de laatste echo was het kindje heel actief aan het rond spartelen. Zo mooi om te zien. We zijn erg gelukkig en blij het het deze keer (hoogwaarschijnlijk) goed  zal gaan met de zwangerschap en dat onze dochter van ruim 4 jaar volgend jaar een broertje of zusje zal krijgen.

Groetjes,
S.

Terug
Bovenaan