Juli Moeders

Hallo Allemaal,

Ik ben Miranda en zwanger van mijn eerste kindje dat verwacht word op 28 juli 2009.
Wij zijn zwanger geraakt voor de behandeling IUI, dus toch gelukt!
Ik heb wel zwnger scaps kwalen , ben veel misselijk en veel moe.
En tot mijn verbazing de eerste weken steeds buikpijn als of je gaat menstrueren .
Op internet heb ik gelezen dat dat wel kan in het begin .Is er iemand die dat ook heeft of heeft gehad?

Groetjes Miranda

t is erg stilletjes bij de as juli moeder valt mij op, zelfs op het juli 2008 forum waar er  een aantal schrijven enzo,

of zijn er niet zoveel as juli mama's??

Hier nog een aanstaande juli-moeder! Ik ben 14 juli uitgerekend van mijn tweede kindje en ben dus nu 12 weken en 4 dagen zwanger. Ik heb al een dochtertje van 21 maanden.

groetjes

Hoi, hoi

Even een reactie op jouw berichtje, Miranda.
Ik heb in het begin ook erg veel buikpijn gehad., Precies zoals jij het omschreef, menstruatiepijn. Daardoor was ik ook erg beng dat het een derde keer verkeerd zo gaan maar gelukkig gaat het tot nu toe goed. De verlofkundige vertelde erover dat het er in het begin bij kan horen omdat er in een korte tijd heel veel in je baarmoeder gebeurt.
Misschien een beetje gerust gesteld??

Groetjes
S.

hoi allemaal,
Ik ben Anita en ben nu 11 weken zwanger van mijn eerste kindje.
Ben uitgerekend op 27 juli 2009.
Vind het wel leuk om contact te hebben met vrouwen die ook in juli zijn uitgerekend
groetjes Anita

hoi hoi,

nog een `juli-mama` ik ben 5 juli uitgerekend van onze eerste!
en vandaag exact 14 weken zwanger.... wat vliegt de tijd, het is allemaal zo bijzonder speciaal en spannend, ik geniet met volle teugen.
De kwaaltjes van de eerste tijd achter de rug en voel me echt steeds fitter en energieker, welliswaar 5 kg lichter maar dat kan ik wel hebben.
Gisteren behang gekocht voor zijn/haar kamertje, waaahhh het voelt steeds echter.
Hoe is het met jullie buik, al wat zichtbaar??

groetjes, Karin

Terug
Bovenaan