Juli mom to be?

hoi allemaal,
Ik moet jullie helaas verlaten. Vrijdag heb ik een echo gehad waar het hartje op te zien was maar ik bleek korter zwanger dan we dachten. Zaterdag ben ik begonnen met bloeden en zondag hebben wij een miskraam gekregen. Achteraf bleek dat ik dus wel gelijk had met de duur van de zwangerschap, maar dat het niet verder groeide. Heb er veel verdriet van. We hopen dat we snel weer zwanger zijn en dat het dan goed is. Gelukkig hebben we al een prachtige zoon en dochter dus ik weet dat het ook goed kan gaan. Veel succes allemaal met jullie zwangerschap, en zodra ik weer zwanger ben meld ik het groetjes suzanne

Hoera, ik mag er ook bij! 16 juli uitgerekend volgens de jongegezinnen-calculator en volgende week gaan we voor een echo naar het ziekenhuis. Vind het erg spannend, want ben in 2006 zwanger geraakt van een kindje dat een genetische afwijking had "niet verenigbaar met het leven". In juli dat jaar is ons kindje na 17 weken dood geboren. Dus vandaar de echo. Sindsdien ook niet zwanger geraakt (hele rare cyclus), maar nu al een dikke 7 weken. Alles prima, op de zere borsten en geen zin in eten na.
Ik ben blij!!!

Liefs,
Marie

Lieve meiden die slecht nieuws hebben gekregen, ik voel met jullie mee, weet wat het is. Hartverscheurend.

hallo allemaal,

mijn naam is wendy, 21 jaar.

ben inmiddels bijna 8 weken ver, de eerste echo heb ik al gehad.
daarop was te zien dat ik nog net geen zes weken ver was, maar het hartje heb ik gehoord!!!

groetjes wendy

oeps helemaal vergeten de uitgerekende datum erbij te zetten

11 juli 2008

groetjes wendy

Terug
Bovenaan