Juli stoppers?

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vroeg me af of er nog meer mensen zijn die in juli voor een kindje willen gaan.
Ik heb een zoontje van 3 jaar en wij willen in juli gaan beginnen voor een 2e. In mei ben ik gestopt met de pil en na 34 dagen was mijn eerste ongesteldheid. Deze maand ontwijken we de vruchtbare periode nog even en in jullie gaan we voor het echie!

Het lijkt me leuk om ervaringen te delen met andere juli stoppers!

Groeten wen

Hoi Wen,

Ik ben niet een echte juli stopper maar wij zitten te wachten op een oproep voor het ziekenhuis om te beginnen  voor ons tweede kindje via IVF. Dit zal op zijn vroegst in juli dan echt gaan spelen. Dus een beetje met je meegaan doe ik wel. Ik wil je heel veel succes wensen en ik hoop dat je snel zwanger zult zijn.

Groetjes
Inge

Ben net gestopt na 3 maanden pil (vond het echt niets meer, maar voor een kote periode was het de beste overbrugging)
en ben net ongi geworden, dus op naar de 1e ronde.
Ik heb overigens al 2 dochters, dus dit wordt de derde (hopen we natuurlijk)

groetjes
Klarie

Hoi Wen en anderen,
Wij hebben een dochtertje van 15 en halve maand, in juli willen we voor een tweede gaan. Ik ben echter na de borstvoeding van bijna een jaar niet meer met de pil begonnen.
Ik hoop dat het voor iedereen voorspoedig zal gaan.
Groeten 83

Wat leuk dat er nog meer mensen zijn die ook in juli voor een kindje gaan!
Ivf lijkt me wel extra spannend. Is je eerste kindje ook via ivf geboren en hoe oud is je kindje nu?

Als het goed is heb ik rond  30 juni mijn NOD, uitgegaan van een cyclus van 34 dagen, want zolang duurde de eerste keer voor mij. Nu was dat de eerste maand zonder pil, dus waarschijnlijk zal het nu wel eerder zijn en daarna voor het echie!
Ik vind het wel erg spannend en ben ook heel erg benieuwd of het lang gaat duren.
Mijn zoontje was totaal ongepland door de pil heen gekomen dus bewust ermee bezig zijn wordt voor mij een hele nieuwe ervaring.

Groetjes Wen

Hoi,

Ons eerste kindje is inderdaad ook via IVF geboren. Bij ons zal het niet op een andere manier kunnen. Maaike is nu bijna 1 jaar oud. Wij zitten nu dus te wachten op een oproep en hopen dan snel te mogen beginnen. Het is wel weer spannend maar we weten nu wel waar we aan beginnen. We hebben alles natuurlijk al een keer meegemaakt.

Groetjes
Inge

hai wen 84
wat spannend volgende maand is het dan zover.
ik zelf begin deze maand en ga volgende week klussen.
wij gaan voor de 4 de.
wij hebben een zoon van 6
                               een dochter van 3
                       en een dochter van 1.
ik moet 13 juli ongie worden hoop van niet.
nou heel veel succes ik hoop dat het gelijk raak is voor je. liefs ci lo.

Hoi wen_84,

Mijn vriend en ik fantaseren al best lang over een kleintje. Aangezien ik bijna afgestudeerd ben, willen we nu toch voor het echie gaan. Ik slik aankomende woensdag de laatste pil. Na die ongesteldheid wachten we nog tot ik twee keer uit mezelf ongesteld en geworden en dan gaan we dus (als het goed is) eind agustus voor het echie!!!  Vind het echt keispannend en kan bijna nergens anders meer aan denken. We hebben best even getwijfeld of we niet zouden wachten tot ik een baan heb. Maar als we echt zekerheid willen hebben, moeten we toch minstens wachten tot ik zelfs een vast contract heb. Gezien het feit dat we het allebei echt heeeeeeeeeeel graag willen en het financieel gezien kan van alleen het salaris van m'n vriend, hebben we toch besloten ons gevoel te volgen. Spannend!

Dus jullie hebben al een kleine? Wat leuk! Jongetje of meisje? Nou, heel veel succes iig!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan