Juli stoppers?

Hallo,

Ik ben een meid van 23 jaar, en mijn vriend is 24.
7Juli gaat mijn mirena spiraal eruit en gaat we beginnen met knutselen voor ons 1ste kindje..

Best wel spannend allemaal..

Hallo,

Ben ook een juli stopper 8 juli moest ik eigenlijk me volgende prikpil halen maar
is al te raden die haal ik niet en dan wachten op me ONGI en dan op naar de 1e rondee

Groetjess

Hoi dames,

Ik was vanochtend ook al gestart met een nieuwe onderwerp, maar sluit me hier gezellig bij aan!   Ik heb  ruim twee weken terug mijn laatste pil geslikt en voor mij en mijn kersverse man begin nu het wachten...hopen...en hopelijk onze eerste zwangerschap. Ik las dat het verstandig is om eerst je eerstvolgende menstruatie af te wachten, maar het ongeduld speelt me behoorlijk parten!!  Ik ben nu 27 en heb dat ding 10 jaar geslikt, dus benieuwd wat mijn lijf van deze veranderingen vindt... Wie heeft hier ervaring mee?

Ik merk dat ik het allemaal ontzettend spannend vind en zou ook het leuk vinden om mijn ervaringen te delen met anderen.

quote: Sabien1980 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-06-2008 11:05:31'));

Hoi Sabien,

Logisch dat je ongeduldig bent!
Bij ons eerste kindje in augustus gestopt met de pil, 13 jaar geslikt.
Niet eerst afgewacht tot de eerste menstruatie, maar we zijn er direct voor gegaan.
In oktober was ik zwanger. Ben 1 keer ongesteld geweest.
Onze dochter is nu 2 en wij gaan voor nummer 2!
Succes

groeten

Hoi dames,

Ik was vanochtend ook al gestart met een nieuwe onderwerp, maar sluit me hier gezellig bij aan!   Ik heb  ruim twee weken terug mijn laatste pil geslikt en voor mij en mijn kersverse man begin nu het wachten...hopen...en hopelijk onze eerste zwangerschap. Ik las dat het verstandig is om eerst je eerstvolgende menstruatie af te wachten, maar het ongeduld speelt me behoorlijk parten!!  Ik ben nu 27 en heb dat ding 10 jaar geslikt, dus benieuwd wat mijn lijf van deze veranderingen vindt... Wie heeft hier ervaring mee?

Ik merk dat ik het allemaal ontzettend spannend vind en zou ook het leuk vinden om mijn ervaringen te delen met anderen.

Hoi Zonnestraaltje!

WOW, dat is lekker snel  Nu duimen dat het de tweede keer ook zo loopt!

Had je last van ontwenning toen je gestopt was met de pil? Ik had een paar dagen geleden een opgezette  buik. Je kent het wel, thuiskomen en zsm die knoop los... Maar dat is nu wel weer gezakt. Nu heb ik al twee dagen last van mijn liezen. Net of ik iets verrekt heb. Heeft dit te maken met het stoppen met de pil? Ik las ergens iets over 'ontpillen', maar kan het niet helemaal thuisbrengen. Is voor mij allemaal helemaal nieuw!

groetjes
Sabien

Terug
Bovenaan