<p>Help lieve moeders, </p><p>Ik zit in dubio... </p><p>Wij zijn in verwachting van onze 3e wondertje. </p><p>Hiervoor heb ik een ledikantje (in de babykamer naast onze slaapkamer) aangeschaft, en de nodige dingen als box nestje mozes mandje etc.</p><p>Heb geen wieg aangeschaft. </p><p>Dit omdat de andere 2 kids altijd in de reiswieg (van de kinderwagen zegmaar) naast mijn bed sliepen de eerst periode, tot ze naar hun eigen bedje gingen, wat bij beiden al vrij vlot gebeurden omdat ze gewoon goed sliepen en het kamertje direct naast ons is.</p><p>Nu zij de kraamzorg vandaag, dat het niet de bedoeling is dat ze snachts in de reiswieg slapen. Ik dacht huh?? Maar dat heb ik altijd zo gedaan, nooit iets over gehoord.</p><p>Nu weet ik niet, of het nou nodig is dat ik nog helemaal een wiegje aanschaf, of dat ik ze meteen in hun eigen bedje leg, of dat ik gewoon doe wat ik altijd gedaan heb... Ik ben een beetje in de war. </p><p>Ook heb ik zo'n mozes mandje, ze zij die mag wel. Maar dan moet ik nog wel even een standaard voor eronder kopen denk ik, want anders werkt dat tog ook niet. Maar als je ze daarin legt, kan je ze tog net zo goed in de reiswieg leggen. </p><p>Sorry voor mijn lange verhaal. </p><p>Wat zouden jullie doen in mijn positie???</p><p> </p><p>Groetjes bijna mama van 3</p>