Jullie advies hard nodig!!!

Apart dat een zo’n mandje wel ok is. Je zou zeggen dat dit op hetzelfde neerkomt als de wieg van de wandelwagen ?
Als het in jullie slaapkamer past zou ik gewoon het ledikant naast je bed zetten. Helemaal als je geen extra geld wilt uitgeven aan een wieg. Ze liggen daar maar zo kort in.
Ons zoontje slaapt vanaf het begin ook in zijn ledikantje naast ons bed. Heb ‘m nog niet horen klagen ?

Bedankt voor jullie adviezen. 
Ben tot het besluit gekomen dat ik dan het ledikantje tijdelijk naast mijn bed zet?
Dat is de beste oplossing lijkt mij, wil ook geen verhoogde kans op wiegendood. 
Fijne avond allemaal!!! 

Mijn zoontje heeft de eerste twee dagen thuis ook in de wandelwagen gelegen dit op aanraadde van de kraamhulp. Na die 2 dagen is hij naar zijn eigen kamer/bedje gegaan

Onze dochter heeft de eerste 2 weken in de bak van de wandelwagen geslapen naast ons bed op aanraden van de kraamhulp. Zolang ik de kap maar naar beneden hield kon dit gewoon volgens haar. Daarna is ze naar haar ledikant gegaan en sliep ze alleen overdag nog regelmatig in de wandelwagen. 
Het is pas gevaarlijk als ze met hun gezicht dichtbij de rand van de reiswieg gaan liggen ivm ventilatie. Maar als een ledikant naast je bed past, dan is dat natuurlijk beter.

Terug
Bovenaan