Jullie al ideeen?

Wat betreft de kleuren/inrichting van de babykamer??

Hier is het de bedoeling dat het een stoere kamer gaat worden...
De meubels gaat me vriend zelf maken, van steigerhout...
En verder wordt het Dikkie Dik...Knaloranje met appeltjesgroen...

Dat klinkt onwijs leuk zeg! Mooi het steigerhout en ook die kleuren!

Wij hebben er nog niet over nagedacht, maar komt vast tegen de tijd dat we terug naar Nl verhuizen.

Liefs Lieke

Wij hebben hier niet zo heel veel ruitme, dus de baby komt bij ons op de kamer. We willen na een tijdje gaan verhuizen, maar nu een huis te koop zetten heeft toch geen zin.

Waarschijnlijk wordt het allemaal een beetje neutraal en aangekleed met nijntje want dat vind mijn vriend erg leuk

We gaan verhuizen dus de babykamer inrichten wordt wel weer een feestje denk ik! :) bij ons zoontje hebben/hadden we een delfts blauwe kamer, dus veel rood wit blauw. Moet zeggen dat ik dat nog steeds superleuk vind!

We hebben ook weinig ruimte hier. De kleine komt de eerste paar weken bij ons op de slaapkamer en verhuist dan om bij zijn/haar broertje te komen slapen.

Wij hebben vrijdag laminaat gehaald voor op zolder (dat moesten we nog steeds doen, wonen hier nu 2 1/2 jaar) wij hebben genoeg ruimte dus de computerkamer gaat naar zolder en dan kunnen we van die kamer een mooie babykamer maken. We hebben er nu vloerbedekking liggen maar willen daar ook laminaat, beetje een grijstint lijkt ons mooi. En dan met witte meubeltjes en dan leuke canvasschilderijtjes aan de muur van dikkiedik of nijntje of woezel en pip.. zoiets nog geen idee.. en dan allemaal leuke knuffeltjes in de kamer en zwitzal overal haha.

Wij hebben ook niet veel ruimte de computerkamer word babykamer en de pc naar de woonkamer.. Ons huis staat al te koop maar ja in deze tijd duurt het heel lang voor het verkocht is.. Verder heb ik gister mijn bugaboo kinderwagen binnen gekregen!! Al wel heel vroeg maar het was zooon koopje dat ik het niet kon laten. Maar onze baby kamer word waarschijnlijk neutraal omdat hij al zo klein is. Met leuke dingen aankleden kan ook goed!

naar kinderwagen zitten wij ook al te kijken...
Ik wil zooooooooo graag eentje van Stokke...maar die zijn zoooooooo duur...
Binnenkort met mama ff in Duitsland kijken of ze daar goedkoper zijn...jahjah...t heb zn voordelen, aan de grens wonen...

Terug
Bovenaan