Jullie al ideeen?

Of kijk eens op marktplaats. De wagens zien er vaak nog goed uit en ze zijn een stuk goedkoper!
Ik heb die van mij (voor mijn zoontje) bij Riando in tiel gekocht voor 250 euro. (Een "safety 1st"). Ik had echt geluk met de aanbieding!

Jeetje jullie zijn er vroeg bij met kinderwagens.. ik ben daar nog helemaal niet mee bezig en zou ook niet weten wat ik wil.. ben daar ook nog een groentje in..

Liefs

Ik wil daar eerlijk gezegd nog niet over nadenken....
EErst maar eens de eerste echo hebben gehad en zeker weten dat er nu wel een hartje klopt!! :)
En dan nog hopen dat ons huis verkocht is voor de kleine er is!!
Want ik zou niet weten waar we een kinderkamer van moeten maken???
Ons huisje is iets te klein.....

Maar Marktplaats is wel de plek om te gaan shoppen!

We hebben m nog niet joh...
Maar zijn al wel aant kijken...

We zijn best wel drukdrukdruk voordat de kleine er is...
Eerst nog een vakantie in April, dan n verbouwing, dan ga ik verhuizen, kinderkamer gemaakt...
Denk dat t dan wel prettig is als we t over zulke dingen al eens zijn...en niet dat ik strax als hormoongierende heks roep IK WIL...IK WIL...IK WIL... :D

Ik denk erover om voor Nijntje te gaan,
Vind ik zelf wel erg leuk nu.

Bij mijn broer op de babykamer heb ik een Muurschildering van wortel en pip gemaakt ook erg leuk.

Maar wil toch voor iets anders gaan dan woezel en pip.

ik vin Nijntje K*tkonijntje zoooooooo verschrikkelijk he...hahahaha sorry...maar moest t ff gezegt...
heb ook degene er gelijk al bij vertelt, {die al weten dat we zwanger zijn} dat we absoluut niets van dat beest willen hebben...
Dat gaat linea reacta naar opa en oma...

Ik ga al jaren elk jaar naar de Elf Fantasy en Castlefest, grote evenementen compleet gericht op fantasy, in de breedste zin van het woord...
Daar al paar keer een geniale fopspeen gezien...met vampiertanden...
Die wil ik zekers...en k ben nog aant kijken naar een leuke buikband met zoiets erop...
En heb ook van die geweldige babyshirts gezien met teksten als Made In Hell, Hell Baby...
Vooral lachen als er dan zo een skeetig kopje boven t shirt zit...

{ohwjah, ik ben nie zo van de standaard dingetjes}

Terug
Bovenaan