jullie al met namen bezig? ik wel

hey hoi allemaal

ik weet ben vroeg, maar ben heerlijk al weer aan het baby namen kijken/ verzinnen.
ik vind het wel moeilijk heb 3 kids waarvan ze allemaal op zich een aparte naam hebben
en dus niet veel voorkomt. dat wil ik op zich deze keer wel weer.
dochter heet Thaïsha
zoon heet Marèno
zoon heet Ryon (spreek je uit als rion.)

dit hebben wij in ons lijstje staan.

selwin silvan kayro kayden jayron

jaylinn joëlle lincy leana alisha

van de iets meer voorkomende namen vind ik esmee en liza ook leuk meiden namen.
groetjes van mij

hallo!

wij zijn ook al aan het bedenken hoor! maar ik zeg lekker niks! :)

Dit is echt het enige wat ik en freek helemaal voor ons zelf houden.
ik ben zo bang dat iemand eerder bevalt als jij en dan met jou naam zo leuk vind ofzoiets.

als het nu dezelfde naam is is het gewoon toeval.
ik ben anders zo bang dat ik daar boos of verdrietig om word :)

hele aparte namen inderdaad! erg mooi!

ik ben meer van de wat kort en krachtige namen :)
veel succes met je lijstje :) ik hoop dat je kan kiezen tussen al die mooie namen!

Hoi,

Wij hebben de namen ook al en aan Amanda88,
ik heb hetzelfde hoor, zeg het ook liever niet. Ben ook bang dat iemand eerder bevalt en er dan vandoor gaat met mijn namen.

@ kidsbaby wel erg leuke namen heb je trouwens.

jaaaaaaaaah zijn er al zelfs zo goed als zeker uit.. jaylinn hadden wij eerst ook maar mn zus is tijdje terug bevallen (wel van jongen) maar bleek dezelfde naam gehad te hebben als meisje had geweest en lekker tegen iedereen die naam verteld.. nu vind ik t anders zo lijken of wij naam ingepikt hebben en dat zou ik niet willen..
maar hebben nu een andere meisjesnaam en jongensnaam twijfelen we nog tussen 2 namen .. k hou dit ook liever voor me zelf zeker omdat aparte namen zijn die je haast nooit hoort...
kan wel zeggen mn dochtertje heet Miryanne (vernoemd naar overleden oma marjan) een moderne versie vonden wijzelf en op google niet te vinden:)

leuk dat jullie ook al met namen bezig zijn.
ook niet de namen die jullie toch niet gaan gebruiken? ik snap het wel hoor dat jullie het voor jullie zelf willen houden! :)
ik zal ook misschien hebben van he die naam is gepikt van mij. maar ja aan de andere kant dan vind/vond die gene het ook een mooie naam.

mariettebl leuk die naam van je dochter! miryanne op die manier vernoemen is leuk.
zo zal ik ook wel maar dan de tweede naam voor een meid kunnen vernoemen van me moeder en schoonmoeder. mijn moeder heet gina
en me schoonmoeder anneke dan combi ervan Gianne, maar dan wel op zijn engels uitgesproken.
en klinkt ook nog beetje jan erin zit, zo heet me vader. zo iemand die in de buurt woont weet wie ik ben hahaha.

hier nog niet echt bezig met namen... voor een jongen hadden we al een naam voordat sharon geboren zou worden... die willen we weer gebruiken als het een jongen word.. voor een meisje word moeilijker... veelnadenken en praten haha

Wij denken ook al veel over namen, maar jongensnamen is echt moeilijk. Meisjesnaam hebben we eigenlijk al jaren in ons hoofd, al toen we net een relatie kregen haha
voor mijn zoon was het ook zo moeilijk verzinnen, uiteindelijk kwam mijn man met zijn eerste naam aan: Lance en aangezien ik ook nog wat in wilde brengen heeft hij als 2de naam Bradley ;)
Nu zitten we telkens de aftiteling van films etc na te kijken of er iets uitspringt voor ons, maar tot nu toe nog niet echt iets. Jason vind ik ook leuk, maar manlief niet echt.
En pas kwam Brad voorbij dat vond ik ook grappig, maar mijn man kwam met de opmerking: dan kan je hem net zo goed Bradley Lance noemen, draaien we het gewoon om. Ik was gewoon even vergeten dat Brad wel heel erg op Bradley leek haha
Maar het is moeilijk... dus ik blijf nog lekker rondneuzen overal of er iets leuks tussenzit.

Voor diegene die nog een apparte naam aan zijn lijstje wil toevoegen... Onze zoon heet Bowen.

Wij vinden het een gave stoere jongensnaam en krijgen er ook nog steeds heel veel leuke reacties op! Maar... Je moet er natuurlijk van houden :)!

Wij zijn ook al vollop bezig met jongens en meiden namen. Het moet bij ons in het rijtje passen.. Bowen, Danique & ...

Iemand leuke suggesties???

Terug
Bovenaan