jullie al met namen bezig? ik wel

Jaaaaa, maar zo moeilijk!!
Alles wat ik eerder had vind ik nu niet meer leuk. Vandaag ook een kindje in de winkel en die ouders bleven maar haar naam roepen "Jade!!" En die naam had ik dus en toen vond ik het toch wel tegenvallen.
En toen m'n zoontje geboren werd twijfelde ik nog tussen Abel en Lars en na een dag dubben werd het toch Lars. En nu vind ik Abel ook niet meer zo eigenlijk.
En nu................blanco...........totaal geen inspiratie..............
Idd filmtitels bekijken en goed je oren open houden!

mamabo die naam hadden we ook in het lijstje nog staan bowen. en danique stond bij mijn derde kindje in de top 10 :) leuke meisjes naam vind ik het nog steeds. hebben toen een zoon gekregen.
ik heb zo geen suggesties voor andere namen erbij.
groetjes

lastig, lastig, lastig die namen. WIj zijn er al heel lang uit (oke dit is pas de 13e week :). Ook wij houden het geheim. We willen bij een evt. dochter de namen van de oma's terug laten komen en bij een evt. zoon de namen van de opa's.

dacht toch een van de weinige te zijn die al een naam heeft, maar na deze berichten weet ik wel beter! Wij hadden de namen al voordat ik zwanger was. 2 jongens 2 meiden namen. Eigenlijk willen we hier uit kiezen als de kleine zich laat zien. Vind het uiterlijk toch ook bepalend voor de naam. Is het een ben of jasper?
Het zijn wel korte, stoere namen.

Hey meiden,

Wat zijn er al veel die eruit zijn en ik mag me daaraan toevoegen. De meisjesnaam is blijven staan na de geboorte van ons mannetje en we hebben alweer een nieuwe jongensnaam erbij.

We houden van hollandse namen, maar niet veel voorkomend en niet te lang.

Liefs grote broer

Hier zijn ook de namen al bekent... :)

Ook bij ons is na de geboorte van ons zoontje de meisjes naam blijven staan. (Die we tot op de dag van vandaag geheim hebben gehouden!)

Waar we bij de eerste moeite hadden met een jongens naam hebben we die deze keer ook al.

De tweede naam wil ik wel met jullie delen... Joy zowel voor een meid als een jongen. Dit is een combi van onze voornamen. En ja de betekenis is ook wel erg mooi!

Terug
Bovenaan