Jullie duimen heeft geholpen

Wij hadden deze week ook erg slecht nieuws (opa overleden) en net 2 dagen ervoor wisten we dat we zwanger waren. Erg dubbel allemaal! Maar we hebben iets om naar uit te kijken, en misschien moet t zo zijn! Hoop dat het bij jullie allemaal positief is! Succes! (er bestaan ook vroege testen!)
Gr Bowi

Nou meid, dan ga ik vanavond weer de kaarsjes aansteken voor nog meer goed nieuws!

Meiden echt allemaal super.... heb er gewoon geen woorden voor. Het steunt me enorm.

@Daisy: ik begin al wel wat moe te worden, maar weet niet zeker of dat door de eventuele zwangerschap komt of door de nachten dat ik heb liggen draaien. Merk wel dat mijn borsten voller zijn dan normaal met soms wat steken erin.

@Muisv en Charlotje: ik had mijn NOD op 1 mei, maar bij mijn vorige kinderen gaf de test ook pas bijna een week later een vette plus aan, dus wacht nu tot het weekend. Ik heb ook nog een vriendin die een paar dagen bij ons leeft ( is bij haar vriend vertrokken en woont nu door de week effe hier) dus die hoeft dit nog niet te weten. En dit is ronde 4. De vorige rondes hebben we hier en daar eens wat geknutseld en deze maand echt serieus!

@Bowi: wat een naar nieuws zeg... en ja inderdaad misschien zou het zo moeten zijn. Daar kom je toch niet achter jammer genoeg.

@Uggly Betty: steek de hens er maar in :)).... Super lief dat je een kaarsje voor ons wil opsteken.

Alle andere meiden dank jullie wel, dat meen ik serieus.... ;-)

Dikke knufffff Tamara

Wat fijn meid!!! Hopen dat je morgen ook weer goed nieuws krijgt!!

En ik hoop echt dat je zwanger bent!! Ik gun je het enorm!!!

Liefs ciomama

Wat een super nieuws, nu hopen dat bij de test dit weekend je dikke vette plus hebt! succes Liefs

Nou, de kaarsjes branden hoor! Ik heb er zelfs een paar extra aangestoken.

Terug
Bovenaan