jullie ervaring bij het te vroeg vertellen

Hoi,

Ook ik heb het vroeg in de zwangerschap bekend gemaakt, ongeveer bij 6 weken. We waren zo blij en konden moeilijk onze mond houden. De volgende keer zal ik wel wachten en het iets later in de zwangerschap vertellen. We kregen veel reacties  zoals: "het is nog wel heel pril, hopen dat alles wel goed gaat". Dat wil je eigenlijk niet horen en zo'n ractie zal je minder snel krijgen als je al drie maanden zwanger bent.

Groetjes Hermien.
 
Hoi!

In mijn eerste zwangerschap kon ik mijn mond echt niet houden en wist iedereen het erg vroeg, en soms werd er idd gezegd van joh wat vroeg, maar ja als het misgaat heb je wel veel steun en anders moet je het dan nog eens gaan vertellen als ze willen weten wat er is..Ik had gedacht dat ik bij mijn tweede (nu dus) het niet zo snel zou vertellen, maar ach ik kon toch ook mijn mond niet houden, was veel misselijk zo dat ze het bij mijn sportclub al wisten (bijna kotsend het veld uitgerend) en tsja dan moest mijn vader het ook wel weten, want anders hoorde hij het daar misschien. Mijn collega's natuurlijk en sommigen vrienden.  
 
Dus gewoon lekker vertellen als je het wilt hoor! Het is jouw zwangerschap en hun doen het maar zoals hun het willen

Groetjes Renske
 
Terug
Bovenaan