ik kolfte, op aanraden van de kinderarts (ivm reflux), de laatste voeding af en gaf dit dan met rijstebloem mee, wel al met 3 maanden. Ik gebruikte de flessen van avent met de 3 standen speen, deze werkte echt ideaal, nooit problemen mee gehad. Zorgte er overigens ook voor dat er geen lucht door kwam.
Hij vond het verder juist heel lekker en sliep er eindelijk beter door.
Wel is met 4 maanden een sprongetje dus misschien kan het ook daaraan kan liggen, dus idd even kijken of een nachtje zonder al verschil maakt.
Als tip zou ik dan geven om een nieuwe fles te proberen met zo een 3 standen speen en verder anders even wat oefeningen voor de krampjes. Gaat de ontlasting verder goed?
Misschien is rijstebloem aan het eind toch niet iets voor je kindje. Veel succes!!
Hij vond het verder juist heel lekker en sliep er eindelijk beter door.
Wel is met 4 maanden een sprongetje dus misschien kan het ook daaraan kan liggen, dus idd even kijken of een nachtje zonder al verschil maakt.
Als tip zou ik dan geven om een nieuwe fles te proberen met zo een 3 standen speen en verder anders even wat oefeningen voor de krampjes. Gaat de ontlasting verder goed?
Misschien is rijstebloem aan het eind toch niet iets voor je kindje. Veel succes!!