jullie hulp even nodig

A

Anoniem

Guest
maar niet over kindjes maar iets anders.

mijn beste vriendin trouwt zaterdag en ze willen geld als kado.
maar de laatste keer dat wij een bruiloft als daggasten hebben gehad is 5 jaar geleden, dus ik twijfel een beetje over het bedrag.
tuurlijk weet ik wel dat het persoonlijk is, maar wat zouden jullie zo gemiddeld geven?

bedankt alvast!

Als het een van mijn  beste vriendinnen  zou zijn dan had ik er iets van 25 euro in gedaan..

Esmé mv Kay

Vind ik moeilijk hoor. Ik heb binnenkort ook een bruiloft en ben al ruim 80 euro kwijt voor het vrijgezellenfeest. NOrmaal zou ik 50 euro of zo geven (je trouwt maar een keer) maar nu zal ik eerder voor het bedrag van esmee gaan. 25 euro dus.

Wij doen in dat geval 50 euro....blijft een belachelijk bedrag maar goed.

Ik zou ook ergens tussen de 25 en 50 euro gaan zitten. Ik vind geld geven erg moeilijk, je wilt niet dat ze denken van oh zijn we dit maar waard??!!?? Ik heb een keer een huisje beplakt met geld, een tuintje erom heen gemaakt, met een vijver (toen nog een tientje er in als water) gordijnen van een briefje en verder allemaal dubbeltjes, kwartjes en guldens, was in die tijd rond de 50 gulden denk ik. Maar het geeft wel leuk. Je bent wel even bezig hoor. En hun zijn ook even bezig geweest om het er weer af te krijgen

Succes Nanda

Terug
Bovenaan