jullie hulp even nodig

Blijft moeilijk, ik zou voor € 25,00 - € 30,00 gaan.
Het is ook enorm veranderd sinds de € , oke het is al even geleden sinds de gulden maar ik zie het ook bij ons in de winken bij de aanschaf van kado-tjes en kadobonnen, mensen geven het bedrag wat ze in guldens uitgaven nu in euro's uit.
Wel alvast een leuke dag gewenst, altijd leuk een bruiloft van vrienden.

groetjes Danielle.

Hi,
Ik ga voor vijftig euro, wij hadden laatst een trouwfeest van tien jaar, en hun wilden ook graag geld want ze wilden naar de efteling overnachten.
Voor verjaardagen geven we twintig euro, en een trouwen gewoon vijftig, tja het is duur, maar voor je beste vriendin zou ik het wel waard vinden.
Ligt er natuurlijk ook wel aan of je het kunt missen.
X

ik zou ook zo rond de 25 euro geven hoor (is toch al 50 gulden)

Eén van mijn vriendinnen zou ik rond de € 25,00 geven, maar mijn beste vriendin toch wel rond de € 50,00

Het klopt dat alles veranderd is sinds de komst van de euro, maar ja, alles is ook duurder geworden, dus......

Groetjes Fonske.

Hoi hoi,

Als we een hele dag mogen komen geven we 50 euro(vroeger 100 gulden) en als we s'avonds mogen komen geven we 25 euro(vroeger 50 gulden),het zijn inderdaad grote bedragen...maar ja...

Groetjes Kitty en Tess.

bedankt voor jullie reacties.

Het is inderdaad sinds de euro belachelijk duur.
het vrijgezellenfeest was al ruim 80 euro.
Omdat het mijn beste vriendin in, ik getuige ben en we er de hele dag bij zijn vonden wij 50 euro toch wel meer toepasselijk.
20 euro zou ik dan geven als we alleen op het feest zouden komen.

Heb ook al een nieuwe garderobe moeten kopen.. maar dat is dan wel weer leuk omdat ik mijn oude maat van voor de zwangerschap bereikt heb!

Dus 50 euro word het!   ( en een legere portemonee..)

ik zou ook ZEKER 50 euro geven als mijn beste vriendin zou gaan trouwen, en zeker als je getuige bent! Ik vond het idee van Nanda echt geweldig
Wat ook heel leuk is (naast het geld), wat mijn beste vriendin mij gaf toen ik ging trouwen is een weggooicamera. Omdat je eigen foto's toch heel anders zijn dan die van de prof. fotograaf! Ik vond het een superidee.

Mijn beste  vriendin is eind  vorig jaar getrouwd,
wij hebben ook 50 euro  gegeven.
Tja, het kost een vermogen zo'n dag, vrijgezellenfeest €  90,
manlief vrijgezellenfeest van de bruidegom € 100. Allebei nieuwe kleren.
Poeh, je bent dan echt veel kwijt maar we hebben een supermooie dag gehad.  

Jullie alvast heel veel plezier.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan