Jullie hulp nodig!

Wat vervelend meid. Je gaat jezelf in de weg zitten hè? Heb 5 jaar geleden met ernstige rugklachten thuis gezeten. Kon niet lopen, alleen zitten in een tuinstoel. Heb toen een tientjes abonnement op de Vriendin genomen. Had ik iedere week iets om naar uit te kijken. Klinkt raar maar daar heb ik toen heel veel aan gehad.

wat verevelend dat je niks meer mag doen.
kan me heel goed voorstellen dat het lastig is om iets te bedenken om te doen.

idd geboortekaartjes zelf maken? lekker ideeen opdoen etc.
hoop dat je ene beetje je afleiding kunt vinden.

liefs, x

Lieve Anneke,

Bah, dat is echt niet leuk. Ben zelf bijzonder gevoelig voor dipjes en slik daar ook al een paar jaar iets tegen. Mag ik gelukkig gewoon mee doorgaan en ben daar erg blij mee.

Maargoed, daar heb jij nu niets aan, kan je moeilijk wat pillen lenen. Overigens vind ik wel dat je naar de huisarts moet gaan als je je zo blijft voelen. Echt depressieve gevoelens zorgen voor een hoge cortisolspiegel en dat is slecht voor je kindje.

Wat een heel dankbaar klusje is waar ik net mee begonnen ben, is het inplakken van allerlei foto's. Heb al mijn losse foto's bij elkaar gezocht en van mijn digitale collectie ook het nodige besteld bij de Hema. Nu alles uitgezocht en lekker aan het plakken. Ik ben niet zo van het uitbundig scrapbooken, maar het is wel een heel leuke verslavende hobby. Zoek in je laden naar allerlei losse plaatjes, lintjes, stickers etc. of bestel een kant-en-klaarpakket op Internet. Knutselmesje, plakboeken en
Iijm en je bent urenlang zoet.

Als je wat creatief ingesteld bent, kun je misschien je eigen geboortekaartjes maken en als het zover is naam en geboortedatum invullen. Een vriendin van mij had een voorliggende placenta en heeft wekenlang moeten liggen. Zij had het meest originele geboortekaartje ooit, zelf gemaakt dus.

Sterkte ermee en geef er in ieder geval aan toe, verzet maakt het alleen maar erger.

Esther

Terug
Bovenaan