Jullie kunnen mij zeker helpen

Evenals spuugdoekjes! Die waren hier ook niet aan te slepen!
Hydrofielwashandjes heb ik er ook wel een stuk of 12 van en die gebruik ik nu nog vaak!
Vind de volwassen washandjes zo dik voor die 2-jarige plooitjes ;-)
En idd die luiers gebruik je overal voor!
Ik had een paar gekleurde voor in bed en in de wagen voor onder het hoofdje en dan nog een stel om af te drogen!
Navelbandjes vond ik zwaar onzin en heeft de kraamhulp ook nooit om gevraagd.
Extra dekentje vond ik wel handig; ik had een spugertje dus dan wil je hem wel eens extra wassen..
2 à 3 badcapes (afhankelijk hoe vaak je wast)
Waskussenhoezen had ik er ook meer van, maar ik deed er ook 1 om het matrasje van de wandelwagen, zeker in de zomer zweet dat niet zo gauw en je houd je wagen mooier!
Oh ja haarlotion haha! Had ik niet en de kraamhulp wilde even zijn haartjes uitkammen, zat een beetje prut in, ik verwachtte een kale baby vandaar.
Dus mijn kerel kon er op uit om het te kopen hihi!

Ach en je moet het zo zien; alles wat er niet is is ook zo gehaald
Als je je kindje kunt voeden, wassen, aankleden en in bed kan stoppen heb je de basis echt wel!
De rest is zo gekocht!
En heb je in het begin niet genoeg? Was je gewoon iets vaker en koop je daar wat meer van bij! Niet te druk over maken hoor!
Ik had bv een Aerosleepmatras dus die molton onderlakens/leggers heb ik nooit gebruikt..zitten nog nieuw in verpakking!
En de kruiken kun je misschien wel lenen, weet niet wanneer je uitgerekend bent, maar als dat in de zomer is heb je kans dat je ze maar een paar dagen of helemaal niet nodig hebt.

Succes!

Groetjes Sas

Hoi,

Hydrofiel luiers zijn inderdaad superhandig! Onze dochter was de eerste anderhalve dag nogal misselijk, dus mijn kleertjes waren al snel vies en de kraamvisite bracht alleen grotere kleertjes mee... Ik stond dus vrij snel bij de prenatal om maatje 56 kleertjes te kopen.
Wat ik zelf heel weinig gebruikt heb, zijn allerlei zalfjes en dergelijke. Wij wasten Eva in een badje met een beetje badolie en gebruikten af en toe wat sudocreme. Bodylotion, babycreme, zeepvrije wasgel e.d. heb ik eigenlijk allemaal amper hoeven te gebruiken. Hangt natuurlijk wel af van het huidje van je kindje.

Wat mamasas ook al zei: extra dingen heb je zo gekocht hoor.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,
Falcon

Hoi,

Hydrofiel luiers zijn inderdaad superhandig! Onze dochter was de eerste anderhalve dag nogal misselijk, dus mijn kleertjes waren al snel vies en de kraamvisite bracht alleen grotere kleertjes mee... Ik stond dus vrij snel bij de prenatal om maatje 56 kleertjes te kopen.
Wat ik zelf heel weinig gebruikt heb, zijn allerlei zalfjes en dergelijke. Wij wasten Eva in een badje met een beetje badolie en gebruikten af en toe wat sudocreme. Bodylotion, babycreme, zeepvrije wasgel e.d. heb ik eigenlijk allemaal amper hoeven te gebruiken. Hangt natuurlijk wel af van het huidje van je kindje.

Wat mamasas ook al zei: extra dingen heb je zo gekocht hoor.

Geniet van je zwangerschap.

Groetjes,
Falcon

Terug
Bovenaan