jullie mening gevraagd....

Persoonlijk houd ik er helemaal niet van om geld te geven en al helemaal niet  op een kinderverjaardag. Ik vind het hartstikke leuk om cadeautjes uit te zoeken en doe altijd mijn best iets persoonlijks te geven. Wel vraag ik of er een lijstje is en anders ga ik zelf op zoek naar iets leuks voor het jarige kind.
Ik zou het dus niet leuk vinden om een cadeau uit een mand te geven en de ouders het geld te overhandigen. Ik zou als ik jou was een leuk verlanglijstje maken en iedereen die je uitnodigt laten weten dat jij een verlanglijstje hebt (met daarop cadeaus in  elke prijscategorie). Dan kunnen ze zelf beslissen of ze daar iets van willen geven.

Fijne verjaardag alvast en succes ermee.
Groetjes,
Geeske.

Bedankt voor jullie reacties.
Eigenlijk zijn ze behoorlijk divers, de één vind het een leuk idee, de ander helemaal niets en anderen kennen het uit een speelgoedwinkel.
Ik heb het in Goes ook in een speelgoedwinkel gezien...maar mijn familie woont helemaal verspreid over Nederland en dus kan ik niet zo'n mand samenstellen in een speelgoedwinkel, maar wel bij mij thuis, door mij zelf gedaan.

Ik denk dat ik toch maar ga voor het ouderwetse verlanglijstje. Op zich heeft mij familie er helemaal geen moeite mee als ik cadeau's regel voor onze dochter en ze dit niet zelf hoeven uitzoeken. Maar het is meer mijn schoonfamilie die er moeilijk over doen.
Mijn schoonzus staat erop onze dochter een my little pony te geven. Mijn man en ik vinden het echt afschuwelijke dingen en bovendien vind ik 2 jaar veel te jong voor die dingen.

Maar goed...het gaat helemaal goed komen met cadeaus voor onze dochter.

Maar dat je dankbaar moet zijn met wat je krijgt en ieder daar een eigen keus in moet geven...mmm...een verlanglijstje vind ik ook al niet vrijblijvend meer, want het betekend dat je wensen hebt en kenbaar maakt (en vraagt) en dat je dat het liefste wilt. Andere dingen zijn dan minder gewild, lijkt mij.

Maar ieder is vrij om het op zijn/haar manier te doen.

Groetjes en nogmaals bedankt voor jullie reacties en meningen

Terug
Bovenaan