jullie mening

mijn vriend en ik zijn over de namen bezig voor de kleine uk we hebben een meisjes naam gevonden die we allebei mooi vinden maar hij is gewoon heel erg appart wat vinden jullie van deze naam het gaat om de naam Evangeline

Het is een mooie naam, ik hou alleen zelf van kortere namen... Wij hebben isa voor n meisje met tweede naam beau. Nog nix 100% zeker hoor. Ik zou het ook wel als tweede naam kiezen. Maar het is gewoon heel personlijk, en het ligt eraan hoe je amdre 2 ook al weer heten?!

Liefs

Hoi,

Het is een mooie naam en ik heb de naam nog niet eerder gehoord.
Voor een meisje hebben we ook wat langere namen en voor een jongen tot nu toe alleen maar korte.
Maar we zijn er nog helemaal niet uit!!

Als je de naam mooi vind bij de andere meidennamen, dan moet je dat gewoon doen!!!

Succes!!

Groetjes Ilse

ik vind dit erg persoonlijk, mij spreekt de naam namelijk niet aan maar dat komt gewoon omdat smaken verschillen.
ik vind de namen van je andere 2 kort maar krachtig (en ik vind die wel erg mooi) en deze naam is behoorlijk lang.
als jullie je er goed bij voelen en het mooi vinden dan moet je er voor gaan!
toen ik de naam las dacht ik dat er Evangelie stond.. dat was de eerste oog opslag..
er komt zoveel bij een naam kijken, achternaam enz..

doe lekker waar jullie je goed bij voelen meid!!
succes ermee! hier worstelen we ook hoor.

liefs

tja ik hou niet zo van aparte en amerikaanse/engelse namen maar smaken verschillen toch? hoe komen jullie aan evangeline? dacht ook dat er evangelie stons eerst, zou mijn keuze niet zijn maar gelukkig ben je helemaal vrij om de naam van je kind te kiezen toch?
bij ons is het ook een ware strijd maar we hebben nog even te gaan gelukkig, succes!!

ik zou er wel vanuit gaan dat de meeste mensen je kind waarschijnlijk later eva of lien gaan noemen omdat ze het anders een te lange naam vinden. Als je dat niet erg vind dan is het toch prima?

Terug
Bovenaan