jullie mening

Heey Silvy,

Het kindje zal later inderdaad waarschijnlijk Eva of Eef genoemd worden. Ik hou zelf ook meer van korte namen, en ik vind Eva een erg mooie naam.
Het is erg persoonlijk, en zet even alle afkortingen die kunnen voorkomen voor de achternaam.
Liefs

ik las in eerste opslag Evangelie.. Ik heb Evangeline ook nog nooit gehoord. het is wel een aparte naam. mischien als je het een paar keer zegt.. ik hou wel van namen die niet vaak voorkomen. Je moet gewoon je eigen gevoel achterna gaan.. als jullie er achterstaan moet je dat zeker doen!
Liefs

Wat een mooie naam, hoe komen jullie daar zo op?
Ik hou ook niet van hele lange en Engelstalige namen, maar deze naam springt er wel mooi uit.
Doen dus, vooral als jullie het allebei mooi vinden!

Ik ben meer van de korte namen. Vind het wel een mooie naam maar ik moest gelijk denken aan de film Nanny McPhee.

Je moet doen wat jullie mooi vinden ! Het is jullie keus niet die van iemand anders.

Ik heb momenteel meer moeite met een jongens naam. Ben maar even gestopt tot dat ik weet wat het geslacht is en dan ga ik weer verder zoeken.

succes het maken van je keuze

Gr Andrea

wij hebben de naam een keer in een film gehoord en vonden hem allebei heel erg mooi we hebben nog een meisjes naam die we allebei mooi vinden ik heb nog even de tijd ben voorlopig nog niet uitgerekend

Ben van het maart forum,maar ik vind erg mooie naam,wij hebben nu 2 kids met apparte namen die je bijna niet hoort:Shaniqua en Kyandro,nu krijgen we een jongen en die krijg ook weer een apparte naam.
wij korte de namen soms ook af op Kian en Shaniek,maar wat geef het.
je moet doen wat je zelf mooi vind ik vind persoonlijk:Evangelie nog mooier en beter om uit te spreken,succes met namen,
liefs jootje

Ik moest ook gelijk denken aan Nanny Mc Phee.. Hoe heten je oudste kinderen? Ik denk dat je gewoon je eigen gevoel moet volgen, het is een aparte naam, maar wees blij dat je kind geen top 50 naam krijgt en bij kinderen in de klas komt die dezelfde naam hebben. Al horen wij de namen van onze dochters nu ook ineens vaker om ons heen -Benthe en Elin- wij dachten dat we vrij uniek waren :)

Terug
Bovenaan