Jullie Moderator

Vraagje: er staat nu in het zwanger-zijn forum een onderwerp over Joolz kinderwagens. Volgens mij is dit gewoon schaamteloos reclame maken voor een product, volgens mij is de poster ook niet iemand die ik vaker tegengekomen ben.

Mag dat op dit Forum zomaar? Vind het eigenlijk best storend!

hallo,

Ik heb gisteren een korte enquête geplaatst voor mijn examenwerkstuk, waar super op gereageerd werd, maar ik kan m ineens niet meer terugvinden. Ben ik nou gek of is ie echt weg? en zo ja, waarom en kan ik de resultaten nog ergens terugvinden?

hij stond onder zwanger zijn.

Hey hallo

Zou er bij de mamaclubs de maand december 2009 bij mogen en Januari 2010
Die zijn er nog niet helaas dan kunnen de mama s tenminste die in dezelfde maand uitgerekend zijn met elkaar kletsen wel zo leuk en gezellig.

Hallo mom-operater.

Ook ik wil met klem vragen om een december en tevens januari mamaclub. Ik schrijf nu al 5 weken in het novemberforum mee en kwam er gister achter dat er ook onder zwangerzijn een heel groot topic is met december mama's. Er zijn maar een paaar bekende namen die deelnemen aan beide topics. Ik vind het erg jammer dat we zo verdeeld zijn. Ik heb al een mail gestuurd naar de redactie maar dar heb ikna anderhalve week nog niets van gehoord.
Hopelijk dat u wat kunt doen! Groetjes Machteld

Hallo mom-operator.

Het is alweer woensdag en ik hebn og steeds geen reactie. Sorry maar dat vind ik niet netjes. Als je er niets aan kan doen of je bent er nog mee bezig kun je dat toch ook wel even melden? Ook van de redactie heb ik nog geen reactie gekregen. jammer hoor dat jullie de boel laten verslofen. Misschien zijn ze daarboven veel bezig met het zwanger.nl.

Groeten Machpaars

hallo

ook hier een december 2009 mama
ik zou het erg prettig vinden als er een nieuwe mamaclubs werd gemaakt voor de toekomstige mama's die in december 2009 gaan bevallen
het wordt wel een beetje hoogtijd, zoveel moeite met het niet zijn, toch???

mvg gienie

hallo

ook hier een december 2009 mama
ik zou het erg prettig vinden als er een nieuwe mamaclubs werd gemaakt voor de toekomstige mama's die in december 2009 gaan bevallen
het wordt wel een beetje hoogtijd, zoveel moeite met het niet zijn, toch???

mvg gienie

Dag moderator,

Hier ook een december mama die al heel lang zit te wachten op het december-moeders forum (of hoe dat ook heet). Ik vind het erg slordig dat jullie niet reageren, terwijl er al een aantal keer is gevraagd of die gestart kan worden! Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik denk dat ik naar een ander forum ga...

Terug
Bovenaan