A ANONYMOUS_USERNAME jan 29, 2009 #10 Ik heb mijn banner perongeluk 2x gemaakt. Kun je de roze + waar alleen een streepje staat weghalen? Alvast bedankt. Gipsey
Ik heb mijn banner perongeluk 2x gemaakt. Kun je de roze + waar alleen een streepje staat weghalen? Alvast bedankt. Gipsey
A ANONYMOUS_USERNAME feb 9, 2009 #12 Hoi moderator, Zou je mij willen verwijderen van de lijst? Van uitgerekend en de banner? Het is namelijk helaas mis gegaan. Het kindje is overleden. Gipsey
Hoi moderator, Zou je mij willen verwijderen van de lijst? Van uitgerekend en de banner? Het is namelijk helaas mis gegaan. Het kindje is overleden. Gipsey
A ANONYMOUS_USERNAME feb 12, 2009 #13 Hoi JGmom03, de topic met lijst septembermama's nummer 2 doet heel raar, kan je er even naar kijken. Groetjes, Yvette PS Is het niet mogelijk om 1 lijst te maken, waarin we wijzigingen kunnen aanbrengen zonder dat deze steeds moet worden gekopieerd??
Hoi JGmom03, de topic met lijst septembermama's nummer 2 doet heel raar, kan je er even naar kijken. Groetjes, Yvette PS Is het niet mogelijk om 1 lijst te maken, waarin we wijzigingen kunnen aanbrengen zonder dat deze steeds moet worden gekopieerd??
A ANONYMOUS_USERNAME feb 14, 2009 #14 hoi, zou je mijn banner willen verwijderen, ik heb woensdag een miskraam gehad. groet Wendy
A ANONYMOUS_USERNAME feb 18, 2009 #15 Hoi Zou je mijn banner willen verwijderen.. Heb een miskraam gehad Groetjes mama_ik (daphne)
A ANONYMOUS_USERNAME mrt 2, 2009 #16 Hoi, zou je mijn banner willen wissen? Ik heb een miskraam gekregen. Bedankt, Annemama