Jullie zijn allemaal kei lief!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Ik wilde jullie even laten weten dat ik jullie allemaal ontzettend lief vind. Het is zo gezellig op het forum. Iedereen laat elkaar in de waarde terwijl we wel onze mening durven te geven. ik check een paar keer per dag de ontwikkelingen en merk dat iedereen zo ontzettend trots is op zijn kleine kindje.
Ik denk dat iedereen hier ontzettend zijn best doet om het goed te doen voor zijn kleine man of vrouw. Het feit dat je hier hulp durft te vragen of advies durft te geven laat al zien dat het je iets kan schelen. En het feit dat het je iets kan schelen maakt weer dat je een goede moeder bent. Ik hoop dat we nog lang onze verhalen en foto's met elkaar delen en dat we dat altijd met veel respect voor elkaar blijven doen. En dat we elkaar altijd zullen steunen in moeilijke en in leuke tijden.
Dus voor jullie allemaal een

Liefs Linda

Wat ben jij toch een heerlijk positieve meid!!!!! Goed voor ons forum.

Knuffel terug (ja sorry, weet niet hoe dat met plaatjes moet, haha)

Aaaaahhhh wat lief Linda!! Kreeg er gwn kippevel van toen ik het las!!
Vind het hier ook altijd erg gezellig, en soms lezen we berichten die minder leuk zijn... Helaas, maar zo is het wel het leven. En problemen zijn er om opgelost te worden.
Maar ik ga afdraven ;-)
Wou je iig ff laten weten dat ik het superlief vind van je!!

Ga nu maar eens ff aan de wandel met Dylano.

Liefs Debby.

He Linda,

Wat een leuk berichtje! Werd er warm van. Ik ben het trouwens met je eens, het is hier echt leuk. En het belangrijkste dat we elkaar in de waarde laten!

dikke knuffel voor jou!

Lieve Linda!

Van mij krijg je een dikke knuffel terug!!!

En je hebt helemaal gelijk..t is hier super gezellig en allemaal lieve meiden.
Ik zou soms willen dat ik wat meer tijd had,ik lees wel altijd alles,maar t reageren daar gaat ook zoveel tijd inzitten.....de ene keer lukt t me wel en de andere keer helaas niet!

Voor iedereen dus............een dikke knuffel ook van Swinnie(Sindy)

hoi linda.
je hebt helemaal gelijk hoor,ik kijk ook wel een paar keer per dag op het forum.en ik moet zeggen ik heb er veel aan gehad qua tips enz..en inderdaad het is hier gemoedelijk,ben ook wel eens op een ander forum en daar gaat het er soms hard aan toe.ik hoop ook datwe nog lang door gaan met mekaar te babbelen en dingen uitwisselen.heb ik toch wat aanspraak door de week.hahahaha

groetjes en knuffel petra

hoi linda,

hier vandaan ook een megaknuffel,
ik vind het ook een superforum waar ik een hoop aan heb hoor!!
leuk dat je hier aandacht aan besteed en
ook een knuffel van mij en een ieniemienie knuffel van roan voor de
rest van de meiden en kindjes  hier....

mascha

Hoi Linda,

Ik ben het helemaal met je eens.
Het zijn allemaal lieve meiden hier en ik vind het ook fijn om hier mijn hart te luchten of om te lezen dat Sven het zo slecht nog niet doet of dat andere meiden dezelfde problemen hebben.
Je krijgt van mij ook een dikke knuffel terug en geef je meisje een aai over haar bol.
Sven zegt: ' dag dag'   tegen je!

Groetjes,
Maike en Sven

Terug
Bovenaan