Jullie zijn allemaal kei lief!!!

Hallo dames,

Ik ben het hier ook helemaal mee eens. Is echt geweldig hoeveel steun we hier aan elkaar hebben. Is volgens mij lang niet op alle forums zo.
Is heel fijn dat je in je waarde gelaten word maar dat je wel eens te horen krijgt dat je niet goed bezig bent. Kijk ook meerdere keren op een dag. Reageer niet altijd in verband met de tijd maar toch.

Groetjes
Inge

Hoi allemaal,

ik sluit me helemaal bij jullie aan. Het is hier super om te komen lezen en iedereen reageert leuk op elkaar en er zijn eigenlijk geen verwijten naar elkaar toe. Heerlijk, het is echt ontspannen zo.

Toen ik wat minder in mijn vel zat met de ppd was ik hier wat minder maar nu ben ik weer veel meer aan het bijlezen en reageren en ik vind het gezellig!!!

Groetjes van marloes

Hallo meiden

Ook van mij een dikke knuffel terug hihi...
Ook ik vind het super gezellig hier en vindt het altijd leuk om   foto,s te bekijken van onze kindjes , en vind het ook heel leuk dat als je eens iets minder de tijd heb om te reageren dat je dan niet gelijk genegeert word ... dit is op andere forums wel heel erg , vindt ik jammer want vindt wel dat ze moeten begrijpen dat mama,s het heel druk kunnen hebben hihihihi

Maar dat is hier niet aan de orde GELUKKIG !!!

Schrijf dan niet elke dag , Maar lees wel elke dag !!!

Liefs en dikke knuffel van Anna mama van Lela Darja en Milad

Nou lieverds!!! Ik ben ook zeeeeeeer blij met jullie!!
En Linda en andere lieverds, IK VIND JULLIE GEWELDIG!!!!!!!!

Heel veelliefs en knuffels Saskia
mv Ri 04-07-07

Hallo dames,

ook ik ben het volledig met jullie eens!
Ik lees vaak wel mee, maar reageer niet zo heel veel. Maar vind het wel fijn om inderdaad soms een ruggesteun te vinden hier en praktische tips. Zeker fijn om te weten dat iedereen gerespecteerd wordt. :)

Veel liefs en ook een knuffel van ons hier
Tamar & Sarah (16-07-2007)

Terug
Bovenaan