Jullie zijn de eerste!

A

Anoniem

Guest
We hebben zondag de test gedaan en....positief!!!!
Complete verassing maar meer dan welkom!
ben nu 4 weken o.i.d. en in feb. uitgerekend.
Ik wil het wel van de daken schreeuwen....vandaag op m`n werk dacht dat iedereen het aan me kon zien...te idioot!

Groetjes Es

allereerst wil ik je van harte feliciteren met je zwangerschap!!
Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan in de wolken bent..lekker meid!!
geniet er lekker van!!

groetjes
simone

"

Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Hihi, ik herken het, ik denk ook dat mensen op mijn werk me soms raar aankijken en dan denk ik ze zien het vast. Ach als alles volgende wee bij de echo goed is mogen ze het allemaal weten. maar nu nog even niet.

wanneer wil jij het op je werk gaan vertellen?

Hoi,
Gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt hahaha! ik heb afgelopen zaterdag een test gedaan! En ook zwanger, joehoe!!!!! (eerste kindje) Lijkt me erg lastig om het nog even stil te houden, maar ik kijk wel hoe lang het lukt.
Groetjes Jeanet

bedankt allemaal!!!
Jullie ook gefeliciteerd!
Het is ook ons eerste kindje.
We weten nog niet of we het nou met 9 of 12 weken gaan vertellen, jullie?  In elk geval hebben we nu nog even tijd om te wennen. We kijken elkaar iedere keer zo aan en schieten dan in de lach...... het is zo raar.
Je voelt nog niets en ziet nog niets, het lijkt net of het een grapje is en ik morgen ongesteld wordt o.i.d.
Had net een van mn beste vriendinnen aan de tel... en hou dan maar eens je mond zo moeilijk, maar gelukt!

groetjes Es

Ik zie niet in WAAROM je je mond moet houden?mocht het misgaan heb je juist support nodig van mensen om je heen (okay werk snap ik maar vrienden, waar heb je anders vrienden voor? als je niets tegen elkaar kan vertellen?)

Iedereen zit maar te wachten tot die 12 weken, ik zie heel het punt niet.. wees gewoon blij schreeuw het van de daken zelfs NA die 12 weken kan het misgaan dus doe gewoon wat je wil doen en laat je niet tegenhouden door mensen die zo onzeker zijn dat ze het niet durven vertellen.

Hoi hoi,

het is natuurlijk voor iedereen verschillend maar zodra ik wist dat ik zwanger was, wist iedereen dat !!!

Ik was zo blij en ja al gaat het dan fout heb je wel meer steun als in je eentje !

Maar ja voor iedereen zijn eigen keuze natuurlijk

Liefs Esther ( 20 wkn 3 dgn )

Terug
Bovenaan