Jullie zijn de eerste!

mijn twee beste vriendinnen heb ik het ook meteen verteld. en natuurlijk onze ouders. mijn vriend heeft het ook aan zijn beste vriend vertelt. zeker ook omdat ze mij dan kunnen steunen en ook begrijpen waarom ik even geen puf heb enzo.

ik heb met 12 weken en 6 dagen een echo. daarna vertel ik het aan iedereen.
maar mijn buik begint nu toch wel al groter te worden 11 wkn +4 dgn. dat ik denk dat sommige wel wat denken, maar het niet durven vragen.... ik kan natuurlijk net zo goed wat kilotjes zijn aangekomen.

hoi meiden,

ook ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben, maar ik weet nog niet of het nou 5 of 8 weken is (vorige ong was maar heel kort dus kan innesteling geweest zijn).
kan het nog niet goed geloven maar aan de andere kant wil je het aan iedereen vertellen. maar eerst wil ik weten hoeveel weken ik nou eigenlijk ben. dus eerst even langs de ha en de vk.

maar denk dat ik het wel heel snel aan mijn baas moet vertellen. ik werk op een school en sinds maandag is de formatie voor volgend jaar eindelijk rond whahahah denkt ze hihih
ga ik even roet in het eten strooien. maar goed het zou pas voor december ergens zijn dus ze heeft nog even om een oplossing te bedenken.

groetjes van (verry) happydays

Mijn ouders en schoonouders krijgen het geweldige nieuws op vaderdag te horen a.s. zondag. Dat vonden we wel speciaal. We geven dan "Het grote opa en oma boek".
We hebben ook besloten het daarna gewoon aan iedereen te vertellen. Als het niet goed gaat horen ze het ook, dus waarom inderdaad niet nu al. Misschien wordt het dan ook wat echter hahaha!
Groetjes Jeanet

Hallo,

Proficiat met "jullie"zwangerschap.
Ook wij hebben zondag een test gedaan...en ja hoor...zwanger!!
Misschien zijn we dus wel even ver.
Ben 14 februari uitgeteld.
Groetjes.

Van harte gefeliciteerd !!
Ik weet zelf ook sinds een paar dagen dat ik zwanger ben en ben hier heel blij mee.
Geniet ervan !!

Sophie

weet je,we vinden het fijn om er rustig met z`n tweetjes aan te wennen zonder aldie vragen en emoties van de anderen. straks is dat ongetwijfeld heerlijk en wil je re alleen maar over praten maar nu nog ff rustig aan. had  alleen erg de behoeft om het met mijn moeder te delen met haar heb je toch een band zeker omdat zij jou ook gedragen heeft.
Wat een intens mooi emotioneel moment ik ben de eerste weten jullie en ze was zo blij!
te gek gewoon!
heb ook zwangerschapsblaadjes gekocht super!

hoe gaat met jullie allemaal?
heb welveel zeurderige buikpijn soms wel irri...

groetjes!!

Terug
Bovenaan