Jullie zijn super!

Hoi lieve meiden,

Ontzettend bedankt voor jullie positiviteit, warmte en lieve straaltjes!! Het heeft me erg goed gedaan en ik voel ze nog steeds, Mickey!

Ik heb de ergste teleurstelling weggeslikt en kon de 'eieren' die ik nog over had bij manlief en vriendin kwijt! Ik reken op niets dan kan het alleen maar meevallen als het anders is. Op zich vind ik het niet zo erg dat de gyn. deze inseminatie wel heeft gedaan (anders had ik dat moeten zeggen!), want dat geeft me het gevoel dat alles spuitjes van mijn dr. Bernard (manlief) niet voor niets zijn geweest.
En wat je ook schrijft Molly ook een eitje blijft 24 uur in leven, dus we hebben de zwemmers van mijn man maar borstcrawl geadviseerd!

Lara, ben je lekker rozig meid?!
Ik hou jouw wijze woorden over loslaten in gedachten en dan gaat het véél beter! Hoe is het, is je ongi nog op gang gekomen, hopelijk niet weer zo heftig dat je je weer 'dame Edna' voelt?! Ik neem ook vanavond een roseetje het is weekend! Jij sterkte!
Ik heb op het andere forum ook nog effe gereageerd by the way.

Meiden jullie ook heel veel succes of sterkte!
Veel liefs van Suus

He lieve Suus,

Dat vind ik ook van jou!! Geweldige meid ben je, je denkt altijd aan iedereen hier en je leeft ook echt met iedereen mee!! Ben blij dat wij er ook voor jou zijn!! Ik weet dat het pad naar een babietje wandelen erg zwaar is, en echt jullie zullen beloond worden, gewoon niet opgeven!! Een collega op mijn werk is uiteindelijk ook zwanger geworden met ivf, daarvoor heeft zij icsi geprobeerd en bij de eerste poging ivf was het raak!! Dus kop op ik begrijp de teleurstelling maar al te goed, fijne avond tot snel,

Liefs van mij

Hee liefie,

Dank je voor je peptalk en complimentjes!

Ligt je kleine meid er al in?
Hoe is het met manlief? Heeft ie medicijnen, hopelijk slaan ze aan...
Gaat het met jou ook een beetje met het 'loslaten'. Ik zou bijna denken dat je daardoor minder op dit forum bent, maar dat ik gelukkig niet zo!
Ik ga lekker een roseetje open trekken en naar m'n favoriete dvd (Amélie) kijken. Ook al gezien?

Jij ook een fijne avond en tot gauw!
xxx Suus

Heee Suus,

zag dat je mijn berichtje op het andere forum hebt gelezen! Wat een gedoe is het toch allemaal he, wat moeten wij vrouwen niet allemaal doorstaan!!! Ik vind het knap van je hoor, dat je het los kunt laten, even flink janken hoort daar helemaal bij!

Je kunt niets anders doen, dan gewoon weer verder gaan en lief zijn voor jezelf! Ik heb Amelie nog niet gezien, wel veel over gehoord!

Ik heb vandaag al de hele dag een ongi-gevoel maar zou bij een normale cyclus pas maandag tot woensdag ongi moeten worden (uiterlijk donderdag is mijn nod). Maar zoals het nu voelt, komt het eerder, had het zelfs vanmorgen al verwacht ... Ik zet me schrap, denkend aan de vorige maand. De kingsize matrassen liggen er klaar voor, maar hopelijk kan ik teruggrijpen naar een subtieler formaat.

Ik las dat je dacht dat Mick en ik elkaar al hadden ontmoet. Tot op heden nog niet, maar dat gaat wel gebeuren he Mick? Zij weet wel hoe ik eruit zie (heb foto's gestuurd). Het is altijd leuk om een gezicht bij een verhaal te zien, niet waar? Ben ook benieuwd naar jou en Mick (al heb ik van haar wel een voorstelling inmiddels, gewoon bloedje mooi!)

Ik laat nog wel even weten hoe het met mijn ongi vergaat... Ik merk dat ik toch wat gespannen ben (niet omtrent een zwangerschap, want daar geloof ik deze maand nog niet in, maar meer in welke vorm/hoeveelheid dit gepruttel in mijn buik gaat losbarsten).

Tot later!

liefs Lara

Ha lieve Lara!

Die ongi van jou moet nu echt normaal worden, erger dan de vorige x kan echt niet!! Lachen wat je schrijft over die matrassen, haha. Loopt zo elegant ook.

Ik ben ook wel benieuwd naar jullie koppies en achtergronden, misschien leuk om een x in Utrecht een terrasje te pakken!

Die dvd van Amelie moét je echt gauw zien, zij is zooo leuk!!! Ik heb 'm gekocht nadat ik 'm in het filmhuis in N'megen had gezien en zwaar verliefd op de film was geworden! Ook hele mooie filmmuziek, is eigenlijk een soort cultfilm.

Meis, ik wens je veel sterkte met je ongi en dat je niet al te veel last hebt. Zou mooi zijn dat je cyclus weer 'de oude' wordt. Wanneer krijg je nou die uitslag van het chromosomenonderzoek?

Tot snelli,
lfs. Suus

He Lara en Suus,

Kleine meid ligt allang te slapen ze ging wel laat naar bed pas om tien voor negen, zo grappig wat voor smoesje zij allemaal bedenkt om langer op te blijven, ik ben bijna elke avond met haar aan het onderhandelen van ff tv kijken boven en dan niet voorlezen hahaha!! Heeft ze ook gedaan en dan haar mantje in mamma wil jij nu een verhaaltje voorlezen was blij dat ik haar al had laten kiezen en toen begreep ze meteen dat ik niet meer zou voorlezen, en kon eindelijk mijn avondje beginnen met chocolade brosjes en dropjes op de bank, had een dvdtje gehuurd, manlief is niet thuis had een borrel in amsterdam, en hij is er nog steeds niet, jawel het zal wel heel erg gezellig zijn ach het is goed voor hem, mag het mannetje ook een keertje weg hahaha, meestal ben ik degene die vaak gaat borrelen met de meiden.

Wat lief Lara hahaha denk je dat ik bloedmooi ben, dat ben jij ook naar de foto's te beoordelen!!!! Leuk Suus doen we pakken we snel even een terrasje en kletsen we met z'n drietjes door, ja Lara we moeten echt snel afspreken het lijkt mij heel erg gezellig.

Liefs en tot snel maar weer,

Mick

Wat lees ik nu Lara komt je ongi er weer aan!! erg grappige opmerking over de matrassen in huis gehaald hahahaha..

Hoop eigenlijk wel dat je ongi weg blijft maar goed anders volgende maand maar weer er flink tegen aan.

He suus,
ik lees je berichtje nu pas, wat een ellende zeg! ik kan me voorstellen hoe je je voelt, dan is er een mooi ei en dan is ie al gesprongen! wat zal je pissig op de gyn zijn geweest! nu maar hopen dat t eitje nog wel ok was, als die 24 uur blijft leven dan zou dat ook niet zo gek zijn he? krijg je wel een kindje dat altijd te laat is misschien...leuk!!!!!!! nou even spannende weken zeker? mijn ' leverancier van de snelle jelles' (oh dat is gemeen, t is zo'n lieverd) gaat steeds weekendjes weg maar omdat ik zo'n kuur (zie eerder) heb gehad weet ik toch helemaal niet waar ik aan toe ben, dus we zijn nog niet zo fanatiek bezig...brrrrr, spannende tijden, liefs, lis

Terug
Bovenaan