Jullie zijn super!

Hoi Lis,

Ja dat was gisteren wel balen, ik was er gewoon een beetje beduusd van om heel erg pissig te reageren naar de gyn. dat kwam later pas toen ik thuis kwam. Mijn focus lag op dat moment alleen maar op mooie follikels en een megadikbaarmoederslijm (wat bij mij nog wel 'ns dun wil zijn) dus dit verwachtte ik gewoon niet eens.
Maarja ik had er toch al niet zoveel hoop op want alle andere IUI's deden ook niets bij mij. We richten ons liever op IVF want daar liggen de kansen gewoon hoger.
Echt balen voor jou dat je zoveel gedoe hebt met de vergoedingen van je medicijnen zeg. Hopelijk heb je niet al te veel last van die kuur en kan er gauw weer flink op los geklust worden!
Inderdaad spannnende tijden, voor meerderen hier...
Liefs van Suus

Ja leuk dat terrasje in Utrecht, lijkt me het handigst via de mail.
Omdat het hier thuis niet optimaal werkt geef ik jullie mijn zakelijke adres: sjansen@pde.nl

See you soon!
liefs, Suus

Ben net nog ff online geweest met Lara, gezellie dat doen we terrasje pakken!! Bedankt voor je emailadres zal je mailen ok. Heb je ook een emailadres waar je online mee kan gaan, het is heel simpel je neemt een emailadres bij hotmail.com en dan kunnen wij je uitnodigen en kletsen we daar ook door.

See you soon!!

Liefs Mick

Hoi Mickey,

Ben ik nog even, manlief en ik hebben net getest en we kunnen nu toch online!
Het is een beetje vaag, weet ik, maar we hebben soms problemen met uitgaande mail vandaar dat ik voor safe koos.
We kunnen dus online, en mijn adres daarvoor is s.jansen23@chello.nl (doe het voor de zekerheid maar cc naar sjansen@pde.nl) Die 23 is m'n leeftijd, haha (long time ago)

Tot gauw!
lfs. Suus

Terug
Bovenaan