Jumbo luiers??

Wie heeft er ervaring met jumbo luiers?ik heb ze normaal altijd van de c1000 en die bevallen me erg goed,nog beter dan de echte luiers.maar nu had ik van de week bij jumbo een pak meegenomen en wou er vanmorgen 1 aandoen,sluit hij helemaal niet mooi aan op zn ruggetje.dus lijk mij niks,en vind ze erg stug,echt een miskoopje dus...

liefs jootje

Ik heb er geen ervaring mee! Een vriendin van mij wel, die vond ze wel prima. Haar zoontje draagt nog maat 2, misschien scheelt dat ook nog?

Ze zijn wel lekker goedkoop he? Ik zag ze ook liggen!

Iedere baby is anders, iedere bouw is anders, dus voor iedere baby is er ook een andere luier. De een zit wel goed en de ander niet. Als je denkt dat ze niet goed zitten, gewoon niet meer kopen!

Ik heb hetzelfde gehad met Bumblies.... al gebruiken ze bij het KDV ook Bumblies, en daar gaat het wel goed.
Thuis toch maar Pampers of Huggies...

Iemand ervaring met Kruidvat eigen merk? Heb ik ook al wel goede verhalen over gehoord, maar na de Bumblies durf ik niet zo goed :), als Julia een poepbroek had, zat het tot in haar nek!

Liefs Marit

kruidvat luiers vind ik zelf ook prettig, die van de etos daarintegen niet! kreeg op de jongegezinnenbeurs een proefverpakking, nou kon ze amper buigen zo stijf waren ze..

gebruik zelf nu pampers, waren tijdje terug in de aanbieding bij de makro en heb toen groots ingeslagen :) kan nog wel ff vooruit...

Ik gebruik de Kruitvat luiers. Ik ben er erg tevreden over. Ze zitten mooi en zijn dun, net als de Pampers. Etos vind ik ook niks, erg stug.
En als er ergens een goede aanbieding is koop ik pampers.

Alleen vind ik pampers raar ruiken, vooral als julia heeft geplast. Ik dacht eerst dat het aan mij alg. maar ik las het laatst ook op een ander Forum.

Ook ik gebruik of de luiers van het kruidvat of de pampers. Etos vind ook ik vreselijk, wat een rare stugge dingen zijn dat en poep tot achter de oren dus Etos krijgt ze niet meer om( de doekjes van de Etos vind ik daarin tegen wel erg prettig)
Verder heb ik eigenlijk niks geprobeerd.

Terug
Bovenaan