Jumbo luiers??

Ik gebruik ook Pampers. Bij de oudste gebruikten ze Etos luiers op kdv, dus die ben ikdestijds ook gaan gebruiken en vond ze prima. Maar het lijkt wel of ze veranderd zijn in de loop vd tijd. Ik vond ze nu ook erg stug, maat 1 en 2. Maat 3 heb ik dus niet eens meer geprobeerd. Maar heb nog wel altijd de luierbroekjes van Etos voor de oudste, prima. Huggies vind ik ook prettig, had ik een keer in de aanbieding meegenomen. En ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die de Pampers zo vind stinken, bah.. heel chemisch..
Mss ook maar eens Kruidvat-luiers proberen, met de tweeling doe ik ongeveer 5 dagen met 1 pak, zucht....

Hier hetzelfde: Pampers en Kruitvat prima: Etos heel naar. Op het kdv hebben ze 1 week Etos luiers gehad: Warren kwam thuis met schaafwondjes!

Maar de doekjes van de Etos vind ik wel fijn! Zwitsal doekjes koop ik alleen in de aanbieding, duur maar ze ruiken zo lekker...

X
Evje

Ik gebruik wel van de jumbo. Ik ben er erg tevreden over.
Rick en Tom hebben overdag katoenen luiers aan en ´s nachts jumbo luiers. Let erop dat je vanachter de bovenste rand omvouwt naar binnen.

En inderdaad lekker goedkoop!!

Ja kruidvat luiers heb ik bij mn dochter altijd gebruikt vond ik heel goed,maar vind ze bij Kyandro niet fijn zitten,zo zie je maar ligt ook echt aan de bouw van je kindje..bij hem echt c1000 luiers top!!!terwijl die bij mn dochter weer echt niet zaten...
liefs jootje

Terug
Bovenaan