Juni 2005 mamas??

Ik zag bij de onderwerpen nog geen onderwerp voor juni 2005 mama's. Klopt dat?
Ik zou het namelijk wel leuk vinden om met vrouwen te kletsen die net als ik in juni zijn uitgerekend. Zelf ben ik (zoals ik het zelf bereken) op 4 juni uitgerekend van mijn 2e kindje.
Ik lees graag jullie reacties!
 
He Thirza,

Ik zat ook al te zoeken. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik ben 4 dagen na je uitgeteld. Ook van mijn tweede kindje. Ik hoop gauw verder te kletsen op een 'juni'forum.

Groetjes, Jannet
 
Hoi Tirza!

Leuk een 'lotgenoot' te hebben ontdekt. Zelf ben ik 8 juni uitgerekend, als je het kalenderschema aanhoudt.(misschien zal bij de echo iets eerder uitkomen.'t zou me niet verbazen, was bij de 1e ook en ik heb voor mijn zwangerschap een korte cyclus gehad)
Dit is ook ons tweede kindje. We hebben al een zoontje, van 2,5 jaar.
Ik ben nog niet bij de huisarts geweest, ben nu nog maar 5 weken (wel een test van clearblue gedaan). Over een week of 2 denk ik te gaan.

Ik kijk dus ook al sinds vorige week of er al een juni forum is, maar helaas...we zullen nog geduld moeten hebben. Wie weet kunnen we nog met veel vragen en verhalen bij elkaar terecht.
Bij deze dus alsnog gefeliciteerd en een fijne zwangerschap toegewenst.

Groetjes Mosy
 
Hoi Juni 2005 moeders,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Het is inderdaad vreemd dat er nog steeds juni 2005 forum is!! Ik zit zelf op het mei 2005 forum maar wij hebben dit al diverse malen aan de redaktie aangegeven.

Het mei forum bleek ook lang op zich te laten wachten...maar is er dus uiteindelijk wel gekomen.

Waarom komen jullie voorlopige niet gezellig bij ons op het mei 2005 forum. Het is een leuk forum waar best wel wat te kletsen valt....alhoewel het ook wel vaak over de eerste zwang.schaps kwaaltjes gaat.

Maar ja...dat hoort er allemaal bij toch?!

Nou misschien tot mails op het mei forum.

Groetjes,
Angie
 
Hoi juni 2005 moeders,