Juni 2005 mamas??

Hoi zwangere juni dames!

Van harte gefeliciteerd! Geweldig he!
Ook ik zal rond juni bevallen, wanneer precies in juni weet ik nog niet.
Ik wacht op een afspraak in het VU. ben bijna 39 en zwanger van de tweede.
Heb erg veel vragen en ben best bezorgd, omdat ik niet echt gezond geleefd heb toen ik zwanger werd. Roken, jointjes, bier, niet echt gezond gegeten en dat soort dingen die je niet meer terug kunt draaien. deze zwangerschap was ook niet echt geplanned meer eigenlijk een bekroning op wederzijdse liefde. Tweede kans gekregen in mijn leven en wij zijn er erg blij mee!
Moeten we al die testen doen, wat is de invloed van mijn ongezonde levensstijl op het vruchtje. Dus ik hang tussen blijdschap en bezorgd zijn!
Welke dame heeft dit ook meegemaakt?

Groetjes,
Joki
 
Hoi, iedereen van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik ben 2 juni uitgeteld en zoals jullie vast al gelezen hebben bij mijn naam, zwanger van de derde.
Heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 2.
Zit ook met smart te wachten op het juniforum, maar die zal een dezer dagen wel komen.
 
Hallo!
Gefeliciteerd allemaal!
Leuk er is dus al een klein Juni 2005 clubje! Ik had er ook al naar gekeken en de redactie al 2 keer gemaild. Is niet echt aktief, maar we kunnen inderdaad hier ondertussen kletsen. Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 10 juni uitgeteld van ons tweede kindje en nu dus 6 weken zwanger. Ik heb de huisarts nog niet gebeld, want het zal nog wel even duren voordat hij mij wil zien. Ik heb hier ook tijdens mijn eerste zwangerschap gekletst(April 2003) en vond dat toen beregezellig.

Tot gauw!
Pummie
 
Hallo allemaal,

Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Volgens eigen berekeningen zou ik nu 6 weken zwanger zijn van ons 2e kindje. Heb al zoontje van 1,5 jaar. Hoop jullie snel te zien op Juni 2005.
 
Hoi, hoi! Ben ik ook weer. Ik was hier weer even niet meer geweest, nog steeds in afwachting van een "echt" juni forum. Helaas nog steeds niet!!
Ik vind dat toch wel erg jammer.

Joki, hoe gaat het nu met je? Heb je al een afspraak gemaakt/gehad in het VU? Volgens mij kan het niet heel veel kwaad als je in het prille begin nog niet echt gezond bezig was. Je wist het toch niet, daar kan je niks aan doen hoor! En als je meteen gestopt bent, kan het vast geen kwaad.
Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap!

Andere meiden: ook gefeliciteerd! We vormen zo toch al een leuk clubje.
Ik heb bij mijn 1e zwangerschap ook bij een forum geschreven en met de meeste schrijf ik nog, erg leuk!

Inmiddels heb ik een afspraak staan bij de verloskundige op 16 november a.s. Op 4 november krijg ik een termijnecho. Ik vind het al wel vroeg, maar blijkbaar hebben ze het omgedraaid. De vorige keer ging ik eerst bij 12 weken naar de vk en daarna kreeg ik pas een echo. Wel spannend natuurlijk, een echo blijft leuk! Alleen kan mijn man niet mee dus ik ga in mijn uppie, wel jammer, maar ja, het is niet anders!

Tot schrijfs weer,
Groetjes Tirza
vandaag precies 8 weken!
 
Terug
Bovenaan