Juni 2008 stoppers deel 3!!!

Hey meiden!!!

Deel 3 alweer! Bij deze heel veel klusplezier voor iedereen (en ook wat geluk natuurlijk)!! Dat er maar heel veel zwangere meiden bij mogen komen!

Ik  voor iedereen!

Liefs, ikke

Hoi Meiden.

Even kort berichtje van mij, ik zit nu op mijn werk.... Topic nummer 3!!! Wat goed.....

Eva: nog geen rd-tjes..... ik blijf voor je duimen!

Missx: veel plezier op de kermis!

Chris: Sterkte de komende tijd. Hoop dat alles loopt zoals jullie en je schooncader het graag zouden willen.

Hierbij ons lijstje! Tot snel!

Liefs
Mij

NOD   :

Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar,  15 september, 3e ronde, 2e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Hallo meiden

Dat deel 3 maar een hoop zwangere meiden mag opleveren! Ik zag geloof ik net bij het aprilstoppers topic dat die bij deel 3 nog maar 5 niet zwangere dames hadden. Ik werk vanmiddag weer thuis, maar toch eerst even op het forum. En lekker bijna weekend! Een hoogzwangere vriendin en haar vriend komen langs. Kunnen we zonder dat ze van onze plannen weten toch over baby's kletsen.

@Jannie: Bedankt voor de tips. Scrubben doe ik al elke week en ik rook niet en eet niet te vet. Nu alleen nog wat meer drinken.

@Sylvia:  Balen dat je op de RD'tjes moet wachten. Laat ze dan ook maar komen he. Kun je snel door naar de volgende ronde.

@Zonnestraal: Leuk om weer wat van je te horen. Ook fijn dat het goed gaat!  

@Eva: Balen van je negatieve test. Maar moed houden, want je weet toch niet hoe je cyclus deze ronde loopt.

@MissX: Veel plezier op de kermis. Hopelijk wordt het weer beter. Als de acne een teken is van een zwangerschap, heb ik het er graag voor over. Anders is het wel balen, want dat betekent dat ik er nog steeds last van heb  wanneer ik de pil niet slik. Ik ben toch al lang uit de puberteit?!

@Christy: Veel sterkte maandag. Ik hoop dat jullie op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Liefs, Puk

NOD   :

Eva,  25 jaar,  11 september, 3e ronde, 1e kindje
Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje (op vakantie vanaf 1 sep t/m 14 sept)
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje
Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

Eventjes de lijst alvast aangepast, aangezien ze toch wel gaan komen :(

Hallo allemaal.
Nog geen rode duivel hier, heel vaak naar de wc geweest vandaag, maar helemaal niks. Wie weet komt er wel niks :D Maar ja, we wachten het weekend iig nog af voordat ik evt. weer ga testen. Heb wel wat "klachtjes", 's morgens duidelijk minder eetlust en wat misselijk, maar ja.. kan ook de buikgriep zijn die op dit moment heerst op mn werk (bij veel kinderen).
Hoe is het met jullie allemaal? Liefs Eva

@Christy: heel veel sterkte maandag en nog gecondoleerd

@Missx: Heel veel plezier op de kermis :)

@Puk1980: dat dat hier ook maar mag gebeuren, veel zwangeren in  dit deel :D

hoi meiden

hoe is het met jullie??
@eva hoop voor je dat die rdtjes lekker weg blijven ik duim voor je meid..

@syl jammer maar met volle moed naar de volgende ronde ik doe met je mee..

nou ik   heb weer eens hoofdpijn word er zo gek van vanmidag 2uur op bed gelegen volgende week donderdag moet ik ervoor naar accupunctuur hoop dat dit dan helpt heb al alles geprobeerd maar goed daarna lasagna gemaakt nu lekker op de bank en me mannetje is fitnissen die heeft nu vakantie vandaag zijn laatste dag gehad als militair wel en 30sep heeft ie nog een afscheidsborrel ben toch wel trots op hem en het blijft mijn militairtje ahah.

nou morgen moet ik werken dus ben er dan niet veel..

hele fijne avond meiden

xbion

Hoi meiden,

@ Chris: Heel veel sterkte gewenst en ook gecondoleerd natuurlijk.... wat vreselijk...

Nu ik dit lees denk ik automatisch aan ons eigen verhaal....
Wij hebben heel kort na ons trouwen het bericht gekregen dat de zus van mijn man overleden was (ongeval) ... precies de week erna, wij kwamen die dag terug van onze korte honeymoon... we zijn nu ruim twee maand verder, maar ik kan nu pas weer met een ietwat blij gevoel terug kijken op ons trouwen, en voel me daar nu nog soms schuldig over... zo dubbel die totaal verschillende emoties...  

Maar  heel veel sterkte gewenst meid!! ook voor je man en overige familie!!

Nou... dan is dat er ook maar weer uit hier op het forum... ik heb dit destijds al kort aangehaald als roerige tijden, wilde er toen niet teveel over uitleggen... maar ik lees het nu van je schoonvader en dan komt het toch even weer boven.... soms kun je er niet helemaal omheen...

Eerlijk gezegd niet gelezen wat er verder nog allemaal is gebeurd bij iedereen, sorry!! dat komt nog wel... Iedereen in ieder geval gefeliciteerd met deel 3!!!   Om toch positief te eindigen!!

Liefs Luxx

Terug
Bovenaan