Juni 2008 stoppers deel 3!!!

hai Luxx,

wat een onwijs naar verhaal joh. zitten dus een beetje in hetzelfde schuitje en herken inderdaad het verhaal over de wisselende emoties.

heel erg moeilijk is dat. Gister kregen we van mijn beste vriendin die fotograaf is, ons trouwalbum. ze heeft er zo keihard aan gewerkt om het af te krijgen zodat mijn schoonvader het hopelijk nog kon zien. helaas. wel is het een onwijs mooi album geworden met de mooie foto van het bruidspaar met beide ouders. deze foto pakt niemand ons nog af.    

staat jouw Schoonzus (was het toch he) ook op jullie trouwfoto's? onze familie heeft het album gister gelijk gezien en vonden het allemaal zo mooi.
Het is inderdaad erg dubbel allemaal. wij hebben onze huwelijksreis af gezegt vanwege mijn schoonvader. die halen we ooit wel eens in. gelukkig zijn we komende week nog vrij en hebben we alle tijd voor elkaar.

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. erg fijn.

wel zijn we inmiddels aan een nieuw topic begonnen. we kletsen er wat af geloof ik. gezellig wel. en ook fijn dat we hier alles met elkaar kunnen delen he???

spreek jullie snel weer meiden en Luxx, ik hoop dat je het langzaam een plekje kunt geven. ze heeft jullie trouwdag meegemaakt neem ik aan dus dat is ook heel wat waard.

Liefs Christy

Heej Meiden, goedemiddag!

Luxx: meis, jeetje wat een verhaal.... werd er helemaal stil van. Ik snap dat je er een dubbel gevoel bij had.... poeh. Lastig altijd om zoiets een plekje te geven.. Ik hoop dat dat lukt.

Chris: Zelfde geldt voor jou. Volg je eigen hart en gevoel..... Sterkte maandag

Missx: al flink aan het feesten op de kermis?

Rianne: Bij mij was het zo dat ik dacht dat ik ongi geworden was. Had de week ervoor 2 dagen heel iets gebloed(hoopte stiekem dat dat mijn ongi was) en toen een week later dus ongi, dacht ik. Ik voelde me zo raar tijdens, pijn in mijn rug, heel moe, zware buik, dat ik getest heb en toen was hij wel positief. (waarschijnlijk iets eerder al, want ik had al eerder getest en toen stond er een heeeeeeel licht streepje, zo licht dat ik dacht dat ik het me verbeelde).   Maar ik bleef bloeden. De bloeding werd ook steeds meer en toen dus met meer slijm enzo en toen wist ik eigenlijk al genoeg. Ik was zo'n 6 weken zwanger denk ik, toen het gebeurde. En voelde me verder eigenlijk wel goed. Dus geen zwanger gevoel meer en eigenlijk ook niet echt gehad....
maar hoe voel jij je nu? Nog naar de dokter geweest? Het kan wel zo zijn dat jij je nog zwanger voelt door de hcg die nog in je lichaam zit....

Hier alles goed, redelijk dan. Flinke hoofdpijn, heb dan ook veel om over na te denken. MIjn vriend heeft een nieuwe baan aangeboden gekregen.... moet hij een heel kantoor zelf gaan op zetten. Is natuurlijk superleuk, maar wel een onzekere toekomst. Verder hoorde ik vandaag dat mijn baas ook probeert om zwanger te worden.. Dat wordt echt een drama als we samen zwanger zouden zijn. Stel dat het nu bij mij goed gaat, dan zie ik er echt tegen op om het op mijn werk te vertellen....
Van zulk soort dingen krijg ik echt hoofdpijn.

Nou, genoeg weer over mij (en mijn problemen)....

Tot snel!

Dikke knuffel
Mij

Hallo allemaal.
Vandaag toch nog ongesteld geworden, helaas. Maar ja, gelukkig wel een cylcus van 30 dgn, misschien dat het nu een beetje normaal gaat lopen (eerst 44, daarna 26, nu 30). Op naar de volgende ronde!
Hoe is het met jullie verder?
Groetjes Eva

Hallo Meiden

- luxx jeetje wat een verhaal, dat zal een emotionele tijd geseest zijn.

- Chris veel sterkte overmorgen

- Eva jammer van je ongi, balen is dat.

Rianne, ik denk ook dat he komt door mijn hcg ja. Maar ik baal er een beetje van dat het nu al anderhalve week duurt. Ik vloei ongeveer 2 dagen en dan weer 2 dagen niet. As woensdag heb ik weer een afspraak. Hoop dat mijn hcg waarde dan gedaald is en dat ik dan het vruchtje verloren heb. Zodat ik niet gecurreteerd hoef te worden. En dat ik verder kan!

quote: rianne31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-09-2008 21:30:34'));

Hallo Meiden

- luxx jeetje wat een verhaal, dat zal een emotionele tijd geseest zijn.

- Chris veel sterkte overmorgen

- Eva jammer van je ongi, balen is dat.

Rianne, ik denk ook dat he komt door mijn hcg ja. Maar ik baal er een beetje van dat het nu al anderhalve week duurt. Ik vloei ongeveer 2 dagen en dan weer 2 dagen niet. As woensdag heb ik weer een afspraak. Hoop dat mijn hcg waarde dan gedaald is en dat ik dan het vruchtje verloren heb. Zodat ik niet gecurreteerd hoef te worden. En dat ik verder kan!
Maar wat balen dat je zo ´n hoofdpijn hebt, zijn ook wel dingen om over na te denken. Zo ´n bedrijf op zetten is inderdaad een hele eer maar ook wle iets waar je beide over na moet denken.
Lukt het bij je baas niet om zwanger te worden= Ziijn ze al langer bezîg of wet je dat niet? Een vriendin van mij die al anderhalf jaar bezig is heb ik verteld dat wij ook bezig zijn, zodat de druk er wat af is. Heeft mij erg opgelucht en zelf vond ze het ook fijn.

hoi meiden!!!!!

We zijn vannacht weer veilig geland!!! jeetje wat is het koud hier brrrrrrrrr
toen wij gister vertrokken was het nog bijna 40 graden.
We hebben een super vakantie gehad!!!! allebei heerlijk uitgerust en veel leuke dingen gedaan.3 dagen ongi geweest(zonder buikpijn) echt beter was dat,mischien kwam dat wel door het warme weer.......

Jeetje deel 3 alweer wat gaat het hard!!!!
als ik alles moet bijlezen ben ik een week verder of niet
zag ook dat er een paar nieuwe meiden bijzitten...GEZELLIG!!!

@eva,mex:
gezellig dat jullie erbij zijn gekomen even kort over mij: 23 jaar in juni gestopt met de pil,eigelijk gelijk begonnen met klussen
woon samen met mijn vriend in de provincie Utrecht.
vrij regelmatige cyclussen gehad: 27,31,27
vorige maand ook begonnen met ovutesten(werkten prima bij mij)
verder werk ik in de psygiatrie 32 uur.
en mijn schoonouders en beste vriendin weten dat we ermee bezig zijn.

@ cristy, Meis heel veel sterkte en gecondoleerd wat vreselijk!!

@ MissX, ben heel benieuwd hoe je deze maand ervaart??? al last van ''vage'' klachten???

@ jannie, JEHHH bijna 12 weken wat gaat het hard!!!! veel last van dingen op het moment???

@ luxx,hopje,bionda,sylvia:Jeetje bij ons allemaal de rdtjes doorgebroken.

meiden op naar de volgende ronde!!!!

@ puk en janien, hoe is het met jullie??? bijna jullie nod's spannend!!!! Al vermoedens??

@ eva. heb even je nod aangepast is het goed zo??
@ sabien: hoe is het meis??

rustige zondag allemaal!!!! ga maar eens beginnen met wassen wassen haha

NOD   :

Christy, 25 jaar, 15 september, 3e ronde, 1e kindje
Puk,  28 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 16 september, 3e ronde, 1e kindje
Shanna, 27 jaar, 18 september, 2e ronde, 1e kindje
Mex, 29 jaar, 24 september, 3e ronde, 2e kindje
MissX, 24 jaar, 24 september, 1e ronde, 1e kindje  
Salsa, 28 jaar 28 september, 4e ronde,1e kindje
Liss, 23 jaar,  29  september,  4e ronde, 1e kindje
LuxX, 27 jaar,  29 september,  4e ronde , 1e kindje
Sabien, 27 jaar, .... september? 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 28 jaar,  5 oktober, 3e ronde, 1e kindje  
Biondaatje,21jaar, 9oktober,4eronde, 1e kindje
Eva,  25 jaar,  12 oktober, 4e ronde, 1e kindje
Sylvia, 33 jaar, 13 oktober, 4e ronde, 2e kindje

Op het wachtbankje :
Rianne31, 27 jaar,  ... oktober, 1e ronde na mk,  1e kindje
Ryanne, 26 jaar, ...... september, 1e ronde na mk, 1e kindje

Zwanger:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje, uitgeteld 30 maart 2009,
Judith, 28jaar, 1e ronde,   2e kindje, uitgeteld 22 april 2009
Zonnestraal, 29 jaar,2e ronde, uitgeteld eind april 2009

Echo's :
Jannie, donderdag 18 september, 4e echo (12 weken!)  

he meiden
even snel berichtje van mij

@liss ja koud hier he maar lekker voor je maar 3dagen ongi..

ik heb gister gewerkt had echt geen zin maarja het zit er weer op aankomende week nog 1week en dan heerlijk anderhalve week vanakantie joehoe en dan ook nog me ei dus klussen klussen klussen hihi..

nou ik ga zo me manneje aanmoedigen in amsterdam die moet rugbyen en verder lekker chille..

gaan jullie nog wat leuks doen meiden??

xbion

Terug
Bovenaan