Juni 2008 stoppers deel 5!!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Hier is ie dan!! Deel 5 alweer!
Dat we maar op goede voet door mogen gaan!

Liefs
Ryanne

Hierbij nog even ons schema!

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Puk
28
17 december
6
1

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
22 december
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21
24 december
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur
Nou, het gaat gelukkig iets beter met me. Nog wel verkouden enzo, maar niet meer zo heel beroerd.
Hoe is het met jullie? Het is de laatste dagen hier niet zo druk. Iedereen druk met kerst en werk?

Liefs
Ryanne

Hi ladies,

Hoe gaat het met iedereen? Heb even wat minder mee gelezen / mee geschreven, was nogal druk op mn werk en 's avonds in mn salon. In 2009 ga ik het zeker te weten rustiger aan doen, moet wel. Lekker vooruitzicht!
Als ik mn banner zo bekijk schiet het al enorm op, ben al bijna 26 weken zwanger!! wow! Het gaat goed, maar na een dag hard werken verga ik van de pijn in mn stuitje (das het zelfde gevoel als dat je tijdens het (rol)schaatsen op je kont valt ;-)) en mn pols is ook verzwikt omdat ik mezelf continu opheis. Ik word echt n kneusje zo!
Maar, gelukkig is manlief enorm lief en doet hij nu veel dingen die ik eerst zelf deed, zoals de boodschappen, wasmand heen en weer sjouwen, dingen opruimen, etc etc. Fijn fijn!

Janien: al nieuws?

MissX: begreep ik nou dat je scriptie is goed gekeurd? Wat lekker!

Bionda: hoe gaat ie nu meid?

Voor degenen die binnenkort een intake of een echo hebben: have fun!!!

Groetjes Janneke

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
22 december
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21
24 december
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Puk
28
17 dec nod
6
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Hoi meiden

Sorry dat ik 2 dagen niks van me heb laten horen en jullie in spanning heb laten zitten, maar ik heb het druk gehad. Woensdag had ik kerstdiner en -borrel op de school waar ik werk, dus was ik pas 's avonds laat thuis. Gisteren is m'n vakantie begonnen, maar moest er een hoop geregeld worden. Mijn beste vriendin is na een relatie van 10 jaar sinds gisteren bij haar vriend weg. Erg vervelend, zeker in deze tijd. Haar ouders steunen haar niet in haar keuze, dus dat maakt het extra lastig. Ik woon ook niet in de buurt, dus kan alleen op afstand steunen. Nu zit ze tot de kerst in onze recreatiewoning en is ze druk bezig om iets anders te vinden.
Verder was ik gisteren bijna de hele middag naar de kapper, dus kwam er ook niks van. Ben weer helemaal blond en heb een pony.
Ik heb mezelf maar even op het wachtbankje gezet, want ik weet het  even niet meer. Volgens de ovutesten en m'n gevoelde ei had ik afgelopen woensdag m'n NOD. Eind van de middag kreeg ik enorme buikkrampen, dus ik verwachtte de RD'tjes  al. Was er echt zeker van en voelde me niet erg happy tijdens het kerstfeest. Toen vertelden tijdens de borrel ook nog eens 2 mensen dat ze zwanger waren. Nou, toen werd er natuurlijk gelijk aan de andere twintigers/dertigers gevraagd of zij ook zwanger waren. Maar goed, toen ik thuis kwam zat er bruin bloed in m'n maanverband, wat ik voor de zekerheid maar had ingedaan. Ik was erg verdrietig. M'n man was niet thuis, dus ik voelde me echt heel zielig . Maar toen ik gisteren wakker werd,  geen bloedverlies. Toch maar even een testje gedaan, maar helaas negatief . Gisteren de hele dag geen bloedverlies en ook geen buikpijn, vanmorgen toen ik opstond een klein beetje bruin en nu weer niks. Ik snap er dus echt niks meer van. Het is toch zo dat  14 dagen na je NOD je ongi echt doorbreekt? Ik snap helemaal niks van m'n lichaam.  Is er iemand die hier iets van snapt/herkent?
Sorry voor dit echo verhaal, maar ik moest het even kwijt.

@Miss X: Gefeliciteerd met het einde van je scriptie! Laat die bul maar komen. Vervelend hoor die misselijkheid! Maar het is voor een goed doel. M'n moeder was 9 maanden misselijk toen ze zwanger was van mij. Die leefde alleen op appels. Ze was dan ook haast niks aangekomen.

@Salsa: O, wat naar die misselijkheid. Ook niet erg handig in jouw beroep lijkt mij. Wel handig dat je baas het nu weet, ook al had je het liever nog niet verteld.

@Maaike: Balen van je ongi zeg! En wat heb je toch een druk leven. Kan je tijdens de feestdagen wel lekker uitrusten?

@Liss: Leuk, een groeiende buik!

@Mieka, Sabien, Jolanda, Janien en Rianne: Ik duim voor jullie! Hopelijk sluiten jullie het jaar zwanger af.

Liefs Puk

Hey lieverds

Puk wat kut zeg!! Helemaal als anderen dan gezellig gaan vertellen dat ze zwanger zijn.
Ik snap mensen niet als ze zomaar vragen of er ook anderen zwanger zijn.
Daar kun je sommigen mensen zo mee kwetsen, gaat ze  helemaal niks aan!
Snap helemaal dat je je extra kut voelt omdat je mannetje niet thuis was. Dan heb je gewoon even een schouder nodig om op uit te kunnen huilen.
Heb alleen geen idee hoe het met je bloedverlies zit.
Het is idd wel zo dat je 14 dagen na je eisprong ongesteld moet worden, maar weet niet of het dan ook direct los moet breken.

Hier verder alles rustig. Morgen mn NOD. Heb verder nog nergens last van. Gisteren alleen elke keer na het eten een beetje een weeeg gevoel op de maag. Je kan het niet echt misselijk noemen.
Ik houd jullie op de hoogte!

Janneke wat irritant van je stuitje zeg! Ik heb hem zelf een keer gekneusd gehad dus weet hoe het voelt. Sterkte!

Miss: Guus en ik zijn geslaagd voor de curcus! Hij deed het super. Hij is nu 18 week en druk bezig met het wisselen van zn tandjes. 2 oude tandjes zitten er nog in en de nieuwe komen er al door. Heb even de dierenarts gebeld. Moeten het even goed in de gaten houden. Anders een afspraak maken.
In februari beginnen we met de basiscurcus.
Hoe gaat het met jullie hond?

Jolanda: Hoe gaat het met jou? Weet je al meer?
Rianne???? Hoe staat het bij jou, al getest?

Ik ga straks even de stad in met een vriendin een broodje eten. Vanavond weer werken.

liefs

hey meiden, nog even gauw een berichtje van mij.

ik ga namelijk het weekend naar duitsland en ben er pas maandag weer.

Janien en Puk, hoop maandag positief nieus te lezen hoor. ik ga voor jullie duimen.

fijn weekend meiden en tot maandag.
wat goed trouwens deel 5 alweer. gaat snel.

liefs Christy

Hoi Meiden,

Mijn "kerstvakantie" is begonnen, maar niet echt, woensdag telefoon opdrachtgever heeft iets besloten en nu moet er dinsdag 6 jan een berekening en tekening klaar zijn en het personeel is vrij en ja een vriend met eigen zaak en er bij in werken heeft zijn voor maar zeker ook zijn na delen. Dus ik kan in de vakantie gaan tekenen en met de administratie was ik ook nog niet helemaal bij door de drukke van de afgelopen dagen. Maar ja, wel even tijd gevonden om jullie verhalen te lezen en mijn mogelijk nod uitte rekenen.

Christy, geniet van je weekend, of hopelijk heb je er lekker van genoten.

Missx gefeliciteed met het afronden van je scriptie. ik hoop voor je dat het misslijk zijn snel over is. Ik heb dat al als ik ongi moet worden of ben mestaal dag of 6 en ik geeft dan mestaal 2 keer per dag over. Ik krijg dan al opmerkingen dat ik zwanger ben, maar dat is dan niet. Ik ben benieuwd als ik echt raak is hoe het dan met mij misselijkheid gaat.

Puk, ik zit hier met de kruizen vringers. Ik hoop dat het raak is voor je.

Liss, hoe reageert de familie en vrienden op het leuke nieuws?  

Mijn NOD is denk ik  12  januari. Hoe  het zal rond de  koers zijn. Nu 2 weken meer thuis en dus voor mijn minder internet. Maar meer tijd voor elkaar,  wel  wat werken maar  vanuit huis en toch wat leuke dingen doen. Morgen  in tilburg naar de stad en zondag lekker  uit  ontbijten in Turnhout en dan daar lekker winkelen. Dat zijn  toch anders winkels dan in  nederland. en een beetje kerst sfeer proeven.  

Ik  wens iedereen fijne dagen en een vruchtbaar of zwangerschap 2009. Als ik jullie niet meer spreek  voor die tijd.  Ik de buurt hier zijn er 7 zwanger.

Groetjes maaike  

Goedemorgen,

Wat een rust hier zeg.
Hier alles thuis ook rustig. Heb verder nog helemaal nergens last van.
Ben zooo benieuwd. Als ik vandaag niet ongesteld ga worden dan doe ik morgenvroeg een test.

Jolanda en Rianne hoe staat het bij jullie??

liefs

Terug
Bovenaan