Juni 2008 stoppers deel 5!!

Hoi meiden

Wat een rust hier. Iedereen druk met de kerstvoorbereidingen? De cadeautjes hebben wij allemaal al in huis. Woensdag nog even wat boodschappen halen, want m'n mannetje gaat op eerste kerst koken bij mijn ouders.
Hier nog geen nieuws. Vanmorgen weer een beetje gekleurde afscheiding bij het afvegen, maar verder niks. Ik begin het nu wel erg vreemd te vinden. Verder heb ik een hele zere (.). De aderen zijn opgezet en er zitten harde schijven in. Iemand die dit herkent? Wel gek dat het aan 1 kant is toch. Als ik niet meer bloed verlies, gooi ik er morgenochtend nog maar een testje tegenaan. Blijven duimen dus maar!

@Janien, Christy en Maaike: Bedankt voor jullie lieve berichtjes!
Janien, ik blijf voor ons duimen hoor!

Fijne dag allemaal! Wij gaan heerlijk bankhangen. M'n man had gisteren kerstborrel van zijn werk en kwam pas laat thuis. Toen hebben we nog liggen kletsen, dus zijn niet echt fit. We hebben nog een dvd liggen, dus die gaan we vanmiddag lekker kijken. Een romantische komedie!

Liefs Puk

Hallo Meiden

Puk: spannend zeg, nog geen RDtjes. Laat je het snel weten als je weer test?

Jolanda en Sabien hoe is het bij jullie?

Miss x en Salsa: hoe voelen jullie je nu?

Nou ik heb net getest en negatief, had het al een beetje verwacht doordat ik ongi krampen heb en een hele zee onderrug. Moest echt even slikken hoor, ben echt een beetje verdrietig, had het jaar zwanger af willen sluiten. Het is 2 keer gelukt om zwanger te worden maar ja........... We proberen maar om positief te blijven en dan op naar de voglende ronde. Eerst de RDtjes maar even opwachten. Klink wel een beetje zielig he? Zo bedoel ik het niet hoor.

ik ga even koken,

x

Hoi meiden

Vanmorgen heb ik getest, maar helaas negatief . Ik baal er echt van. Niet alleen omdat ik waarschijnlijk niet zwanger ben, maar ook omdat er helemaal niks klopt van mijn cyclus. Vanmorgen bij het afvegen weer een beetje oud bloed, maar dat heb ik nu al sinds woensdag, de dag van m'n NOD volgens m'n eisprong. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.

@Rianne: Balen van je negatieve test. Ik had het je zo gegund. Ik zit in hetzelfde schuitje en ken je gevoel. Maar goed ze zeggen geen bloed geeft moed dus toch nog maar even moed houden dan?

X Puk

he meiden

hoe is het met jullie??
@puk en rianne balen meiden van jullie negatieve testen maar hopen dat 2009 ons allemaal een mooi zwanger jaar geeft..

@jannie ja het gaat wel we zijn weer aardig aan het klussen niet zo van we moeten wat we eerst wel hadden we hebben nu wel echt zoiets van we zien wel wanneer het gebeurd het liefst zo snel mogelijk maarja dat heb je toch niet voor het zeggen.. me mannetje is wel heel lief voor me en we praten er nu toch wel bijna dagelijks over..
jou buikkie gaat goed he?? ja dat zal wel dat het nu zwaar word wees voorzichtig met je polzen he ahha..

nou ik ben erg benieuwd wanneer me menstruatie komt en of ik gewoon weer een mooie cyclus heb of nu na de miskraam helemaal in de war is we wachten af..
ik ben er de laatste tijd een stuk minder wel lees ik het veel maar ben ontzettend druk op me werk tja kapster he dus iedereen wil voor de feestdagen een mooie coupe heb afgelopen week 15uur extra gewerkt dat hakt er wel in..

nou wij hebben lekker een rust dagje eerst asociaal uitgeslapen tot 12uur en daarna lekker ontbeten straks komen me nichtjes 1van anderhalf en 1 van 6maanden dus dat is erg leuk..en dan naar me moeders verjaardag..

hoe is het met de zwangere onder ons??

nou ik ga even afwassen..

xxbion

hey meiden,

Even kort berichtje van mij. Sorry dat ik even niet reageer op jullie verhaaltjes ben namelijk best heel ziek van de misselijkheid en overgeven. Heb nu tijdelijk even zetpillen gekregen omdat ik nog moeilijk vocht binnen kan krijgen. Verder lig ik de hele dag op bed zo futloos. Nou meiden, allemaal alvast een hele fijne kerst gewenst. Zelf kom ik even na kerst (als ik weer wat bij ben) langs om alles te lezen.

Liefs salsa

Hey meiden

Nou ben nog niet ongesteld, maar heb vanochtend getest en helaas negatief.
Ik word er zooooo moe van. Wil gewoon zoo graag eens een keer voelen hoe het voelt om een tweede streepje te zien.
Ben alleen bang dat ik wel ongesteld ga worden, had vandaag wel de hele tijd een zeurende onderrug..
Dus we zullen wel zien.
Geen bloed, geeft moed Puk! Heb je gelijk in, maar kan net echt zeggen dat het daadwerkelijk ook zo voelt.
We zullen zien.

Rianne kut is dat he? Ik had in Juni gedacht dat dit het laatste jaar zou zijn dat we met ons tweetjes zijn. Maar nu ben ik over volgend jaar al niet meer zeker.
Vreselijk.
Hopelijk krijgt Bionda gelijk en brengt 2009 ons meer geluk.

Puk, klinkt wel allemaal erg zwanger. Vooral het verhaal van je borsten.
Helaas kan ik uit eigen ervaring zeggen dat je beter helemaal nergens vanuit kunt gaan. Gewoon nog even volhouden!!

meiden fijne avond, ik ga ons monster even eten geven.

liefs

NOD    :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Sabien
28
.... december
4
1

Jolanda
27
20.december
7
2

Janien
22
20 december
6
1

Rianne31
27
22 december
3 (na 2 MK)
1

Bionda
21
24 december
1 (na MK)
1

Luxx
27
27 december
7
1

Shanna
27
1 januari 2009
4
1

Hopje
28
17 januari 2009
6
1

Memke

Maaike
29
????
4 (na MK)
1

Rianne
27
20 januari
2 na 2MK
1

Wachtbankje

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Mieka
28
2 dec nod
3
1

Puk
28
17 dec nod
6
1

Zwanger

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Janneke
29
1e na mk
1
30 maart 2009

Ryanne
26
3e
1
24 juni 2009

Eva
25
4e
1
24 juni 2009

Liss
24
5e
1
9  juli 2009

Miss X
24
3e
1
2 aug. 2009

Mex
29
5e
2
3 aug. 2009

Salsa
29
5e
1
4 aug 2009

Christy
25
6e
1
12 aug 2009

Sylvia
33
..e
2
21 aug 2009

Geslacht  beeb:
Wel of niet weten?

Mogen wij het weten?
Het wordt een:

Janneke
ja
ja
JONGEN

Ryanne
ja
ja
??

Eva
ja
ja
??

Liss
ja
ja
??

MissX
ja
ja
??

Mex
ja
ja
??

Christy
nee
gaat moeilijk he
??

Salsa
?
?
??

Sylvia
ja
ja
??

Echo's:

Naam:
Datum:          
Hoeveelste:
Hoever dan:

Ryanne
11 novemver vk en 25 nov echo
2e echo
???

Janneke
9 december  

8e echo ( = voor vk-opleiding)
24  weken en 1 dag
20.00 uur

Eva
27 november
2e echo
10 wkn en 1 dag(of 11)
10.10 uur

Liss
14 jan
hartje luisteren
14 wkn en 6 dgn
17.00

MissX
23 dec
intake en 1e echo
8 weken en 2 dagen
15.30 uur

Mex
23 dec
intake
.......
...... uur

Christy
30 dec
intake
7 weken en 6 dagen
19:00 uur

Salsa

Sylvia
9 jan
1e echo
8 wkn
09.30 uur

Hier zijn de RDtjes gekomen, jammer jammer. Puk en Janien ik duim voor jullie.

Bionda jek linkt weer positief goed zo!!! Ik duim voor je meid. En inderdaad we gaan zwanger 2009 weer uit! Een goed voornemen,

x

meiden!

Je kunt wel merken dat het weekend is, dan wordt er toch minder geschreven.

@Puk, meis wat een spanning voor jou zeg! Ik heb 12 dagen bruinverlies gehad vanaf twee dagen voor m'n NOD en ben nog steeds zwanger. Het hoeft dus echt niet te betekenen dat je ongi gaat worden. Hoe zagen je vorige cyclussen eruit?? Ik hoop zo voor je dat jouw lichaam gewoon wat meer tijd nodig heeft om HCG aan te maken en dat je gauw een positieve test hebt! Je houdt ons wel op d hoogte he?!
Wat vervelend trouwens voor je vriendin zeg! Das niet niks, na 10 jaar. Fijn dat ze in jullie huisje kan.

@Janien, jeetje meis, ook echt kut voor je deze onzekerheid! Misschien geeft dit je een beetje hoop: ik had erge last van m'n onderrug en was zwanger!  En dat rare gevoel in je buik, dat had ik ook in het begin! Niet echt misselijk maar ook geen trek. Een leeg gevoel, heel raar. Hoop het zo!!
Leuk dat jullie geslaagd zijn!! De basiscursus is erg leuk! Met Laika gaat het ook goed hoor. De laatste medicijnen zijn goed aangeslagen en daar zijn we nu al een week mee gestopt. Ze zit nog wel aan de maagzuurremmers. Het blijft gewoon een gevoelige hond. Ze hoeft buiten maar iets raars te eten en dan is haar maag gewoon een halve week van slag. Ook laat ze nog steeds wel winden en boeren (haha, wat klinkt dat vies), maar wel een stuk minder. Ze zit gelukkig weer lekker in haar vel en is vrolijk!

@Chris, leuk weekend gehad? Met wie ben je weg geweest? En hoe voel je je? Nog even en dan gaan jullie het vertellen, leuk!!!

@Maaike, nou meis, dan ga je het nog druk krijgen, das minder zeg! Jeetje wat vervelend trouwens dat jij elke maand zo misselijk bent. Wie weet verdwijnt dat juist allemaal als je eenmaal zwanger bent!

@Liss, wat gaaf dat je buik al begint te groeien zeg!! Hoeveel weken ben je nu?

@Ryanne, gelukkig gaat het weer beter met je!

@Janneke, wat een goed voornemen van je om in 2009 wat rustiger aan te doen!  Morgen alweer 26 weken, joepie!! Het is echt aftellen nu he. Wat fijn dat je man zo lief voor je is!

@Rianne, he bah meis, wat ontzettend shit zeg!!  Ik had het zo voor je gehoopt!

@Bion, goed dat je er zo goed met je mannetje over kunt praten zeg. Het is jullie zo gegund dat het snel weer raak is. Nog gefeliciteerd met je moeder!

@Salsa meis hou het goed in de gaten he wat je drinkt. Das zo belangrijk! Hoop dat je je snel beter gaat voelen en dat je toch een beetje kunt genieten van de feestdagen!

@Sabien, hoe is het met jou? Klets je hier nog mee? Wanneer is je NOD?

@Mieka, heb jij al meer duidelijkheid?

@Jolanda, jouw NOD was gisteren, hoe is het met je??

@Memke, meis hoe is het met je??

Hier gaat alles prima. Heb sinds gisteren eindelijk weer wat meer eetlust met als resultaat dat ik net een zak chips heb leeggegeten, haha!  Overmorgen de echo. Vind het wel erg spannend hoor! Denk dat ik er pas echt vertrouwen in krijg als ik zie dat er een hartje klopt!

Liefs, ikke

Terug
Bovenaan