Juni 2008 stoppers deel 5!!

Dag allemaal,

Ik ben in afwachting van mijn eisprong. Heel raar, ik zit al op dag 17 en meestal slechts 27 dagen in een cyclus. Maar de ovulatietests blijven maar negatief (wel een streep maar lichter dan de controlestreep). Ik heb wel 2 dagen achter elkaar krampen gehad heel laag in mijn buik, soms echt heel vervelend en het straalt zelfs uit naar mijn onderrug/ heup waardoor lang staan niet fijn is. En mijn temperatuur was ook al zo raar, meestal zak ik na mijn ongi geleidelijk terug naar 36,3 een paar dagen achter elkaar en dan de dag voor mijn ovulatie 36,2. En nu blijf ik maar rond de 36,5 hangen (overigens na mijn ovulatie is het meestal 36,8, dus ik heb m ook niet gemist volgens mij).

Misschien heb ik dan toch niet altijd een ovulatie ofzo... dan zou dat mogelijk een oorzaak van het niet zwanger worden zijn? Ik heb al 2 volle cycli getemperatuurd en ovulatietesten gedaan, en daar leek alles normaal. Hoewel de 2e keer mijn luteale fase maar  10 of 11 dagen duurde.  

@ Janien: geen RD's,  dat geeft hoop. Sterkte met afwachten, het vervelendste moment vd. maand  

Wenser

Luxx: Van harte meid!!!!!!! Wat een geweldig nieuws!!!!!!!!!!! Volgens mij, stuiter jij helemaal door het huis van blijdschap. Super!!!!! Dit biedt idd weer veel hoop voor de meiden die ook al wat langer bezig zijn. Dat van 4 weken zwanger klopt. Je zwangerschap wordt niet vanaf je eisprong berekend maar vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie. Je krijgt dus 2 weken kado. Surf maar eens wat rond op die zwangerschapssites (bv babyinfo.nl). Daar wordt het goed uitgelegd en heb je ook handige calculators om je datum uit te rekenen. Geniet ervan!!!!!!!!!!!!!!

Janneke: ik wacht in spanning met je mee.... Ik zal je even uitnodigen op hyves, als je het goed vindt. Dan kan ik het in de gaten houden. Nog even en dan is het zover. Dan hou je je kleintje in je armen. Heerlijk!!!! Nogmaals: veel succes!!!!!!

Janien: Spannend!!!!! Het zou zomaar kunnen. Succes!!!!!!

MissX: leuk he klussen voor de baby?!!!!! Onze kamer is prachtig geworden. Ik zal ff wat foto's op hyves zetten. Wij gaan onze kaartjes weer online bestellen. Super veel keuze en heel makkelijk.

Liss: vervelend dat je vanalles moet laten doen bij de tandarts. Sterte ermee!!!

Vorige week 20 weken echo gehad en alles was prima in orde. De babykamer is geverfd en behangen. Supermooi!!! En nu zijn we op zoek naar donker paarse gordijnen maar die zijn blijkbaar moeilijk te vinden. Ik voel mn kleintje lekker veel trappelen. Heerlijk!!!!!!

Hoi meiden.

@Missx: Wij hebben die box in het wit besteld. Dinsdag krijgen we het kamertje ja, heb er al helemaal zin in haha! Heb je een leuk kaartje kunnen vinden in de boeken?

@Janien: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM!!!!

@Janneke: 4 april zou dan wel heel speciaal zijn, maar snap wat je bedoelt! Het zijn natuurlijk ook 2 leuke feestjes apart. Morgen uitgerekend, spannend!

@Puk: wat super dat je werk hebt na je verlof, en gewoon in je woonplaats. Lekker zeg! Ik heb een leuk groepje bij de gym, leuk kletsen allemaal haha! Nog leuke dingen gezien bij de babywinkels? Mooi dat je bij je man zijn werk in de buurt een jaar minder lang hoeft te wachten!

@Maaike: alvast veel succes in het ziekenhuis. Wat fijn dat je er even goed over hebt kunnen praten met je vriend.

@Luxx: En is het  goede nieuws al een beetje geland? Je bent, op de dag dat je gelukkig niet ongesteld bent geworden, op papier  4 weken zwanger, dus dat klopt (je rekent vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie). Wat leuk dat je dan op 5 december bent uitgerekend!

@Christy: wat fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. Doe rustig aan en praat er over met je man en je vrienden en familie. Wat goed dat je om een ander maatschappelijk werker hebt gevraagd en dat je je bij deze goed voelt!

Mijn mannetje is gisteravond weer heel terug gekomen, joehoe!! De week is wel voorbij gevlogen, veel dingen gedaan.  Dit weekend weer veel dingen  gekocht voor de kleine, dus het lijstje wat we nog nodig hebben word steeds kleiner. Lang leve de  Hema haha! Ideaal voor kruiken,  washandjes enz.  Nog even een broekje bij de prenatal gekocht en de lief-winkel ingegaan en daar een shirtje met de tekst "eigenwijs" gekocht. Mijn man en ik zijn beide eigenwijs dus moet ons kind dat ook haast wel worden
Nu nog heel even wachten en dan kunnen we gaan inruimen!
Vrijdagavond belde de kraamzorg. Er komt a.s.  donderdagavond iemand langs voor een intakegesprek, ik ben benieuwd.

Liefs Eva

@Mex: wat mooi dat alles goed was met de 20-weken echo en dat het kamertje al opschiet. Wat een heerlijk gevoel he dat trappelen. Ik kan er echt zo van genieten!

Vandaag is DE dag. Maar helaas, ben nog zo zwanger als wat....
Spannend!

Goedemorgen meiden!!

@Janien:        !!!!

@Janneke; vandaag de grote dag inderdaad!    Ik denk aan je!

Fijne dag allemaal!

X hopje

@Luxx: had je al voortekenen van een eventuele zwangerschap? Of was het enige "bewijs" het feit dat je overtijd was?

X hopje

Terug
Bovenaan