Juni 2020 ❤

Ik vond in het begin tot de eerste echo de tijd zo langzaam gaan. Maar dat kwam ook omdat het in mijn hoofd een tweestrijd was ivm een 3e. Ben nu 36 dus het was voor mijn gevoel nu of nooit. Dus ik had gewoon zekerheid nodig. 
ik vind dit wel de zwaarste zwangerschap. Maar komt ook omdat ik 2 meiden thuis heb van 6 en 7, dus dat is wel pittig. Ze doen een hoop zelf, maar ik merk wel dat mijn lontje wat korter is en dat dan weer invloed heeft op mijn lichaam. Maar verder gaat gelukkig alles goed. 

Ja ik merk wel dat ik wat meer last heb van mijn bekken maar verder gaat het goed. Weten jullie al wat wordt of houden jullie dat geheim of als verassing? 
@ gebruiker: jaa dan is het toch fijn als je de echo gehad hebt en je weet dat alles goed zit. Bij mijn 1e had ik dat heel erg, toen hadden we er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te worden..toen duurde die 1e echo ook zo lang, dit keer gelukkig wel direct spontaan gelukt. Wel leuk dat jou meiden deze zwangerschap zo bewust meemaken omdat ze al wat ouder zijn. Ze kunnen je straks goed helpen met de baby ;) 

Ja mijn meiden kijken er heel erg naar uit. Ze zijn nu al aan het bedenken wie de luiers gaat verschonen. Bij mij was het wel spontaan gelukt. Zwanger worden is gelukkig bij mij niet zo heel erg moeilijk. Maar eigenlijk had ik altijd gezegd na mijn 35e niet meer. Maar het bleef toch kriebelen. 

Wat leuk zeg! 
Fijn dat het ook zo makkelijk gaat dat scheelt dan ook weer en goed dat je er dan toch voor gegaan bent anders krijg misschien straks spijt als je niet voor een derde gekozen had 

Wat leuk zeg! 
Fijn dat het ook zo makkelijk gaat dat scheelt dan ook weer en goed dat je er dan toch voor gegaan bent anders krijg misschien straks spijt als je niet voor een derde gekozen had 

Ja daar ben ik ook echt blij mee. Ik heb eergister weer controle gehad. Moet volgende week voor de suikertest want hij lijkt nu al aan de grote kant. Mijn dochters waren ook allebei groot. De eerste woog 4080 en de tweede 4860. Toen was mijn suikertest wel goed. Al dachten ze dat ik bij de tweede misschien aan het einde nog zwangerschapssuiker had ontwikkeld. Dus ik ben benieuwd. 
hoe gaat het bij jullie?

Ik ben zwanger van men eerste , 24juni uitgerekend. We krijgen een meisje! 

buiten wel wat rugklachten gaat de zwangerschap goed , niets misselijk geweest ofzo... mijn buik groeit ook al aardig! De eerste weken gingen zeer langzaam maar als ik nu terug kijk is het wel vlot verlopen! We kunnen niet wachten om ze in ons armen te hebben! 

@ gebruiker: zo dat zijn aardige gewichten ? dan zal je nu wel eerder ingeleid worden zeker? Met mij gaat het goed, Ik ga morgen weer naar de verloskundige voor controle ? kleine beweegt goed. Afgelopen week hebben we de babykamer afgemaakt..echt wel fijn. 
@ Loesjehh wat leuk! Dan ben je net 2 dagen eerder dan mij uitgerekend! Wat fijn dat alles goed gaat! Heerlijk straks he van de zomer..lekker veel buiten wandelen met de kleine ?☀️

Terug
Bovenaan