Juniorbed.

A

Anoniem

Guest
Ik vroeg me af vanaf wanneer kindjes in een juniorbedje kunnen slapen. Slapen jullie kindjes nog in een ledikantje?

liefs nancy

Hoi Nancy,

Maaike is nu 18 maanden en slaapt nog gewoon in haar ledikantje. Ze past er ook nog goed in dus voorlopig laten we het ook maar zo.

Groetjes
Inge

Hoi Nancy,

Marissa is nu 15.5 maand en ligt nog heerlijk in haar ledikant. Ze heeft nog heel veel ruimte dus ook hier blijft hij voorlopig heerlijk staan. Ze slaapt ook bij ons op de kamer en daar zou geen junior bed passen. Ik wil haar zo lang mogelijk in haar ledikant houden

groetjes Linda

Hoi,
hier slaapt Daniëlle ook nog in dr ledikantje, ze is nu 18 maanden.
Zolang het nog kan blijft ze erin slapen, heb dus geen idee wanneer we gaan overstappen op een juniorbed. Ik denk wel dat als ze dan eenmaal doorheeft dat ze er zelf uitkan, ze dit ook regelmatig zal gaan doen. . . .

Groetjes van Sonja

Hoi,

Maud is inmiddels 21 maanden (ben stiekem van het voorjaar2007 forum maar dat is zo stil dat ik lekker met jullie mee lees en schrijf...) en zij slaapt ook nog steeds in haar ledikantje. Ze vindt het prima, past er nog goed in dus ik laat het voorlopig zo. We zijn wel aan het klussen voor een 2e kindje en mocht ik zwanger raken dan gaan we haar langzamerhand wel laten wennen aan een juniorbed. Dan is ze daar alvast aan gewend mocht er een kleine bij komen. En als het allemaal anders loopt dan zien we wel wanneer ze overgaat. Als ze gaat proberen eruit te klimmen (benen over de rand) dan denk ik dat het wel tijd is. Maar zover is het nog niet!

Hoi,

Alice blijft zolang mogelijk in haar ledikant. Ze gaat ook nog het hele bed door en ligt altijd met haar rug ofzo tegen de spijlen aan dus zie het ook nog lang niet zitten dat ze in een juniorbed kan blijven liggen... Ik ben nu net weer zwanger en als alles goed gaat dan wordt de 2e geboren als Alice 23 maand is maar wij kopen gewoon nog een ledikantje erbij. Een nichtje van ons is pas met 2,5 jaar naar een juniorbed verhuisd.

Groetjes Alberdien

Toevallig hebben wij dit weekend naar een juniorbed gekeken voor ons zoontje. Hij is precies 18 maanden maar heeft de lengte van een kindje van 2!
We hebben al een dekbedje en matrasje gekocht en samen met hem een leuk bed uitgezocht. Binnenkort gaan we ook het bed halen.

Hij ligt nu dus al erg krap in z'n ledikantje. Daarbij ken ik meerdere verhalen van kindjes die beter zijn gaan slapen in een 'echt' bed en aangezien hij bijna elke nacht nog regelmatig wakker wordt gaan we het gewoon proberen... Baadt het niet dan schaadt het niet!

Groetjes,
Laura

Hoi hoi,

Sven is nu 17 maanden en ligt ook nog in een ledikantje. Hij woelt ook erg veel en ligt ook vaak tegen de spijlen aan of tegen het hoofdeinde. Ik zie het daarom nog niet zitten om hem in een gewoon bed te gaan leggen.
Ik ben net zwanger van nummer 2 en als dat goed gaat, komt die kleine in september. We zien tegen die tijd wel hoe het dan met onze knul gaat. En anders hebben mijn ouders nog een tweede ledikantje die dan eerst bij ons op de kamer komt zodat Sven nog even in zijn eigen ledikantje kan.

Groetjes,
Maike

Terug
Bovenaan