Juniorbed.

Hoi,
Lieve is bijna 18 mnd, en slaapt zeker wel nog een dik half jaar in haar ledikantje hoor...
Ze is ook niet klein, en ligt ook echt niet stil..haha
Maar ik vind dat dit voorlopig nog prima kan..ze komt er nog niet uit zelf..Handig!
En als ze dat wel gaat doen, dan komt er een junior bed..of nouja...dan schuift het bed van de middelste door, en krijgt hij een ander bed.
Vind dat ze al zo snel groot word...laat maar lekker nog even zo..hahah
Gr Rina

Weet je ik ben eens aan het denken gegaan.
Je kan aan 1 kant een spijlenrek van je ledikant afhalen, ze hebben bij IKEA van die opstaande ramdem die je kan bevestigen

Rechts zie je dat opzetstuk.
Als je dus twijfelt, kun je nog wachten met een bed kopen en eerst proberen het met je ledikant te doen.
Zo willen wij het mettertijd gaan proberen. Rik is aardig lang en groeit echt bina uit zijn ledikant. Tegenwoordig blijft ie vrij rustig liggen , dus dat is da weer wel fijn.

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi
anouk is 18 mnd  en ligt ook nog in haar ledikant.
en ze blijft hier voorlopig ook nog wel in,het past nog goed en ze ligt inderdaad ook altijd tegen de spijlen en door het helebed.

gr petra

hoi meiden,

mijn zoontje is nu 20 maanden en ik merk dat hij er aan toe is, het wordt al krapper, heeft nu nog 30 cm speling, en we hebben hem laatst op en bed gelegd in de IKEA en toen stond hij me al uit te zwaaien omdat hij zo lekker lag. Dat bed krijgt hij namelijk voor z'n tweede verjaardag, hij stond ook netjes op van bed, en daar zit zo'n rand op!!

In het begin gaat er nog wel even wat kussens op de grond, maar ga er vanuit dat het goed gaat, want hij ligt de laatste tijd meer stil!

hoi

Bram is nu bijna 18 maand en slaapt nog in zijn ledikantje en blijft hier ook nog wel eenpoos inslapen
hij heeft nog heel veel ruimte om hem heen ondaks dat hij woelt s'nachts
wij hebben een babykamer uit duitsland gehaald en die ledikantjes zijn dus een stuk groter dan hier in nederland en ook kun je van die ledikantjes de spijlen verwijderen en er andere planken tussen zetten zodat je een juniorbedje hebt
Bram ligt dus nog wel een hele poos in zijn vertrouwde bedje te slapen

liefs ilona

Voorlopig ligt ELine nog wel in haar ledikant. Ze is pas 16 maanden. Ze ligt ook nog heel gezellig bij ons op de slaapkamer.

Levi is 18 maanden maar blijft echt zo lang mogelijk in het ledikantje. Hij heeft ook echt nog heel veel ruimte (zijn jullie kindjes allemaal zo heel groot dan? het matrasje is 120* 60).

De oudste kreeg een groter bed toen we gingen verhuizen en was toen bijna 3 en de middelste wat eerder, met 2 1/2,  omdat ze met slaapzak en al uit het ledikantje klom. Omdat levi in zijn doen en latenop zijn zus lijkt denk ik niet dat hij tot zijn derde in het ledikantje blijft maar welzolang mogelijk.

groetjes chimene

Birgit slaapt voorlopig nog in haar ledikant hoor, met haar krappe 74 cm past ze daar prima in, en dat ze er niet uit kan is juist wel fijn, anders slaapt ze denk ik niet zo veel meer!

Terug
Bovenaan