just married !

GEFELICITEERD!!!!!!!

Ik heb mijn bruidsboeket wel gedroogd maar later weggegooid omdat het een verzamelplaats voor stof en andere viezigheid werd...

Gefeliciteerd!!
Fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!

Esmé mv Kay

GEFELICITEERD!!!!!

Ik heb m'n bruidsboeket ook gewoon laten drogen, bij mij was eht wel gelukt en heeft nog 5 jaar gestaan!! Ligt er ook aan wat voor bloemen erin zitten.

Mijn vriendin heeft hem in zo'n plastic ding laten zetten. achter glas zeg maar. (sorry, weet niet hoe dat heet.)

Van harte gefeliciteerd
Hele fijne wittebroodsweken toegewenst!
Groeten mv Thom

PS Volgens mij heet zo'n glazen ding een stolp..Ik heb geen ervaring met het drogen, ik heb mijn bruidsboeket niet bewaard.

gefeliciteerd!
Ik heb m'n boeket niet gedroogd. Hij ziet er gedroogd toch niet uit zoals hij was, hij ruikt niet meer zoals hij was, hij voelt niet meer zoals hij was...En ik ben nogal van de weggooierige, dus ws had ik 'm dan toch na een jaar alsnog weggegooid.   Dus ik heb 'm lekker laten verleppen!
Liefs Nelleke

Van harte proficiat!! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Maaruh, inderdaad.....waar zijn de foto's????

Groetjes Fonske.

Gefeliciteerd!! en ik ben ook ergg benieuwd hoe je eruit zag!!!

gr
Marielle

GEFELICITEERD!!

ps: ff vraagje... heb je toevallig gevierd in het Bilderberg-hotel? Mijn man was daar voor het werk en daar was ook een bruilotsfeest!

Terug
Bovenaan