A
Anoniem
Guest
hallo
ik word er zo moe van het cb
ik moest vandaag met de oudste naar het cb en jayla werd meteen even gewogen
maar mijn jongen is een echt brokkepiloot (heb weleens verteld)
nu is hij gisteren weer gevallen en een dikke lip en onder zijn oog blauw
wat denk je zegt ze in eenkeer moet hier wel melding van maken
dus ik zeg : hoe bedoel je
zei zegt: nou hij heeft wel vaak blauwe plekken
ik stond helemaal perplext
ik nog uit gelegd dat kaya zijn grens niet kent en geen gevaar ziet klimt als je effe niet kijk in de hoogste boom
ik wist gewoon niets meer te zeggen en ze bleef maar door jakkeren
ik stond op en heb echt gegilt dat ze de kinder moest pakken waarbij ze nog nooit een blauwe plek heeft gezien
en dat ik niets te verbergen heb en ik gewoon kom ondanks dat hij gevallen was en ben echt boos eruit gelopen
en heb buiten echt heel hard staan janken me mannetje gebeld en die zei dat ik meteen de huisarts moest gaan bellen en zeggen wat er gebeurd was
dus zogezecht zo gedaan
die stelde me wel gerust en zei dat hij met het cb ging praten om tevertellen dat kaya hyperactief is en dat hij geen gevaren kent
nu moet ik woensdag terug komen omdat jayla dan voor controle moet dus mij benieuwen wat ze zeggen gaan
gelukig moeten we dinsdag nog naar de kinderarts en kan ik het ook meteen voorleggen wat er gebeurd is met cb
De kinderarts ziet me weer aankomen voor jayla is hij ook al in gesprek gegaan met cb want ze gingen dwars tegen de adviese in van de ka
maar moest het effe kwijt
had echt het gevoel dat ik ergens van beschuldigd werd
groetjes mariella
ik word er zo moe van het cb
ik moest vandaag met de oudste naar het cb en jayla werd meteen even gewogen
maar mijn jongen is een echt brokkepiloot (heb weleens verteld)
nu is hij gisteren weer gevallen en een dikke lip en onder zijn oog blauw
wat denk je zegt ze in eenkeer moet hier wel melding van maken
dus ik zeg : hoe bedoel je
zei zegt: nou hij heeft wel vaak blauwe plekken
ik stond helemaal perplext
ik nog uit gelegd dat kaya zijn grens niet kent en geen gevaar ziet klimt als je effe niet kijk in de hoogste boom
ik wist gewoon niets meer te zeggen en ze bleef maar door jakkeren
ik stond op en heb echt gegilt dat ze de kinder moest pakken waarbij ze nog nooit een blauwe plek heeft gezien
en dat ik niets te verbergen heb en ik gewoon kom ondanks dat hij gevallen was en ben echt boos eruit gelopen
en heb buiten echt heel hard staan janken me mannetje gebeld en die zei dat ik meteen de huisarts moest gaan bellen en zeggen wat er gebeurd was
dus zogezecht zo gedaan
die stelde me wel gerust en zei dat hij met het cb ging praten om tevertellen dat kaya hyperactief is en dat hij geen gevaren kent
nu moet ik woensdag terug komen omdat jayla dan voor controle moet dus mij benieuwen wat ze zeggen gaan
gelukig moeten we dinsdag nog naar de kinderarts en kan ik het ook meteen voorleggen wat er gebeurd is met cb
De kinderarts ziet me weer aankomen voor jayla is hij ook al in gesprek gegaan met cb want ze gingen dwars tegen de adviese in van de ka
maar moest het effe kwijt
had echt het gevoel dat ik ergens van beschuldigd werd
groetjes mariella