k*t cb

A

Anoniem

Guest
hallo

ik word er zo moe van het cb

ik moest vandaag met de oudste naar het cb en jayla werd meteen even gewogen

maar mijn jongen is een echt brokkepiloot (heb weleens verteld)
nu is hij gisteren weer gevallen en een dikke lip en onder zijn oog blauw

wat denk je zegt ze in eenkeer moet hier wel melding van maken
dus ik zeg : hoe bedoel je
zei zegt: nou hij heeft wel vaak blauwe plekken

ik stond helemaal perplext
ik nog uit gelegd dat kaya zijn grens niet kent en geen gevaar ziet klimt als je effe niet kijk in de hoogste boom

ik wist gewoon niets meer te zeggen en ze bleef maar door jakkeren

ik stond op en heb echt gegilt dat ze de kinder moest pakken waarbij ze nog nooit een blauwe plek heeft gezien
en dat ik niets te verbergen heb en ik gewoon kom ondanks dat hij gevallen was en ben echt boos eruit gelopen

en heb buiten echt heel hard staan janken me mannetje gebeld en die zei dat ik meteen de huisarts moest gaan bellen en zeggen wat er gebeurd was
dus zogezecht zo gedaan
die stelde me wel gerust en zei dat hij met het cb ging praten om tevertellen dat kaya hyperactief is en dat hij geen gevaren kent

nu moet ik woensdag terug komen omdat jayla dan voor controle moet dus mij benieuwen wat ze zeggen gaan

gelukig moeten we dinsdag nog naar de kinderarts en kan ik het ook meteen voorleggen wat er gebeurd is met cb

De kinderarts ziet me weer aankomen voor jayla is hij ook al in gesprek gegaan met cb want ze gingen dwars tegen de adviese in van de ka

maar moest het effe kwijt

had echt het gevoel dat ik ergens van beschuldigd werd

groetjes mariella

wat een klote  cb zeg jee ik zal ook link zijn hoor ze beschuldigen je voor niks de eikels sorry voor mijn taal gebruik maar hier wordt ik ook echt kribbig van laat ze mensen pakken die de kinders mishandelen maar dat doen ze niet nou ik hoop dat de ha ze goed de waarheid zeg

liefs lonkie

Hoi hoi,

Wat een k*t cb zeg  grrrrrrrrrrrrr
Ik ken je  situatie niet ,maar ga ervanuit dat het kindje met de blauwe plekken ,geen baby meer is,en ook loopt enzo???
Als ik aan mezelf als kind denk totdat ik 5 was ofzo .......pftttttttt ik viel wel een paar keer per dag,en gaten in mijn knieen etc.
Maar je kan ook alleen voor prikken naar het cb gaan hoor,en zelfs dat kan je ook door de huisarts laten doen,dan hoef je er gewoon niet meer heen.
Dit slaat echt nergens op....aan de ene kant goed dat ze erop letten,maar bij de meeste cb's werken nog eens van die mensen met 1 hersencel,pfffffffft.

Liefs Merel

hoi hoi

ja kaya is 2 jaar

maar hier lopen van die huppelkutjes van denk net 20 volgens mij lopen ze stage ofzo

toen ze voor het hiel prikje van jayla kwam
begon ze ook al te zeiken dat kaya zo druk was terwijl algemeen bekent is bij cb huisarts en peuterschool dat kaya hyper is en over een half jaar gaat de ka testen voor ADHD
ook omdat kaya totaal geen ritme kan aanhouden en niet wilt slapen heeft aan 5 uur slapen op een nacht ruim voldoende om de dag helemaal door te komen
hij gaat nu naar peuterschool en de ka wilt eerst kijken of dat resultaat heeft mischien als hij op school zijn erengie eruit gooit dat hij mischien wel een ritme kan vasthouden en wat rustiger word

en we hebben voor hem echt een strak structuur maar je merkt als je er even van afwijkt dat hij de rest van de dag soms twee dagen echt super druk is

en nu gaan die ganzen er wel even melding van maken
nou ze doen maar

maar begrijp wel waarom jeugd zorg zo druk heeft en dat die kinderen die echt hulp nodig hebben vaak telaat is

ik ben gewoon echt boos ook wel een beetje onzeker denk ik

groetjes mariella

ik bedoel niet van die hullepkkutjes dat ze twintig jaar zijjn maar vaak hebben ze geen kinderen ( kan je wel merken vaak ) en gaan dan tegen mij vertellen hoe je kind moet opvoeden omdat ze dat uit hun schoolboeken hebben geleerd

niet dat ik zometeen alle twingers in op me dak krijg   ben zelf namelijk ook pas 25  

groetjes mariella

ik kan me voorstellen hoe je je voel en inderdaad hier lopen ook van die jonge meiden die nog kip nog kraai hebben en alles volgens het boekje van school doen terwijl het in de praktijk zo anders is als je kleine adhd heb ben je er klaar mee mijn neefje heeft het ook en mijn tante stuit op een hoop onbegrip en het is zo een lief ventje als je er mee om weet te gaan veel liefs en sterkte

Whahahah ik ben ook pas 24
maar ik begrijp je wel,bij het cb waar ik kom zijn ze tegen de 40 maar ik vermoed zo dat ze zelf geen kinderen hebben idd.
Maar is het geen optie alles door je eigen arts te laten doen?
De prikjes ,maar ook de testen voor je zoontje kun je gewoon bij je eigen arts laten doen.

Hoop dat je nog een beetje van je dag kunt genieten ,want het is vandaag best lekker.

Liefs   Merel

p.s het is nu al de tweede keer dat ik precies 3 minuten na lonki tonki wat plaats ,niet interessant maar toch grappig

Liefs Merel

Terug
Bovenaan