K*T DAG

Ten eerste was het al een klote dag, ik bedoel kijk naar buiten..
Ten tweede omdat ik ongesteld ben..Weer..
Ten derde omdat ik op hyves moet lezen dat mijn voormalig zeer goede vriendin. Waar ik door het verhuizen minder contact mee heb, zwanger is al 14 weken.....En dat terwijl ik nog niet zo lang geleden bij der ben geweest heb verteld dat ik nog niet zwanger was en al tijdje bezig was, ik haar vroeg of ze al bezig waren (wist dat zij graag wou hij nog niet) en ze toen nee zei en ik het al niet geloofde....
Dus lekker potje janken achter de PC...Wat een stom wijf...Had ze me gewoon verteld dat ze bezig waren was het ook al niet zo leuk geweest maar via Hyves??!!! En niet 'persoonlijk' via hyves, nee via en WieWatWaar..Grrrrrrrrrrrrrrrr.....

Hoi Prinses,

Jeetje wat balen zeg! Zeker dat een goede vriendin je niet eens persoonlijk heeft verteld dat ze zwanger is. Volgens mij ga je je dan afvragen of het wel zo'n goede vriendin is...
Sterkte!

Groetjes

hoi prinses,

dat is inderdaad niet echt netjes van haar. misschien vond ze het moeilijk om het tegen jullie te zeggen. zeker als jullie al langere tijd bezig zijn.
ik zal het toch gewoon (via een persoonlijk gesprek) vragen waarom ze het toen niet gewoon gezegd heeft, omdat je dit juist extra moeilijk vind om het zo te horen.
sterkte de komende tijd

Dat is naatje...Was het toch niet zo'n hele goede vriendin dan je had gedacht. Ze had op haar minst rekening met jou gevoelens kunnen houden.

Wat een rotmanier om het zo te lezen.Dan kan je het nog wel zo moeilijk vinden,maar dan op deze manier,Nee dat keur ik niet goed.Mijn vriendin heeft het mij persoonlijk verteld,samen potje zitten janken,maar was zo blij om het te horen van haarzelf.Ze zag er zo tegenop het mij te vertellen,vond het super moeilijk maar wel gedaan en dat waardeer ik echt.
Dit noem ik geen echte vriendin,want die doet zoiets niet.

Sterkte!!
Liefs suusje

Had der uit mijn hyves gesmeten, luchtte op. Alleen ze kwam er binnen 10 minuten achter. Dus verwachte vast al wat. En dat bleek ook want ze mailde me dus nogal pissig op. Dus na mijn uitleg dimde ze in..
Nou ja echt kut dag gehad, gister alleen maar gehuild. Het is erg onverwacht en de manier waarop kan ik echt niet waarderen..
Heb alleen maar de meest vreselijke dingen gedroomt..Bah...

Bedankt voor jullie lieve reacties...

Terug
Bovenaan