K*T DAG

Wat erg dat ze zo tegen je gedaan heeft. Mijn vriendin is ook al jaren bezig voor een kindje en ze vroeg me laatst of wij al een tweede wilde, ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat dat wel zo was (ondanks dat ik het wel moeilijk vond voor haar, maar ik kan niet liegen) en gezegd dat we het graag stil willen houden, mocht ik zwanger zijn dat ik en mijn man graag willen dat we dat een lange tijd voor ons willen houden. En dat kon ze heel goed begrijpen.

Al had ze dat nou tegen je gezegd, en je persoonlijk verteld heeft dat ze zwanger was, had het denk wel een hoop uitgemaakt.

Zo leer je weer mensen kennen.......

jeetje dat os echt geen goeie vriendin van je hoor want anders doe je dat niet. en als je het al moeilijk vind dan zet je het iet op wiewatwaar. maar als je niet persoonlijk kan vertellen doe het dan via een priv mailtje/krabbel.

ik ken dit gevoel helemaal want ik ben al 3 jr bezig v een 2e, en toe n ik zwanger was van mijn dochtertje was mijn vriendin ook evntjes zwanger kreeg jammer genoeg een miskraam.
Nu zijn we bijna 4 jr verder en zij heeff ondertussen een 2e gekregen(i alwer 1jr), kreeg dat ook wat later tehoren. Heb toen ok geszegt dat ik het best moeilijk vind omdat wij toen alweer bijna 2jr bezig waren.
Maar dit kreeg ik later allemaal naar me kop gegooid dat ik me aan stelde enz. Maar toen mijn dochtertje was geboren moest ik wel haar opvangen enz.en er voor openstaan.we zijn nu na 16 jr geen vriendinnen meer.

Nu is het zelfde geval bij me buren hebben al een kindje nu 1,5, en zwanger vd 2e bijna 7 mnd. Vroeg in dec aan hem willen jullie nog een 2e toen zij hij ja maar we wachten tot ze 2jr is en dan gaan we oefenen. Later in april me dochtertje was net 3 jr gewordne kwamen ze vertellen dat ze zwanger was 3 mnd. En JAAA ik kon toen niet echt enthiosiast reageren, dat vonden ze maar raar, terwijl ze van onze situatie weten. Dit gingen ze ook door zeggen naar andere buren en ja die snappen er ook niet echt wat van. Voor al die buurvrouw ze blijf tmaar zeggen je heb er tocht 1 en ja dan nog.

goe ddat je er gewist heb, maar later via een mailtje toch uitleg heb kunnen geven. en zijn jullie nu wel vriendinnnen weer of niet.

stertkte er mee

Heb der niet echt meer gesproken..
Kreeg namelijk de dooddoener;
"Ze kunnen tegenwoordig zoveel meiss"
Nou dat schoot me ook wat int verkeerde keelgat..
Dus jah..Heb haar gewoon het beste gewenst en dat zij er maar lekker van moest genieten en dat ik het ook eens hoop mee te maken..
Niks meer gehoord maar ja had er dan ook ingezet dat ik er niet over kan en wil praten verder..
Hoop dat ze in ieder geval heeft geleerd dat ze voortaan rekening moet houden met andere mensen om haar heen. Helemaal wanneer je weet dat iemand lang bezig is..En opzich ben ik nog niet heeeeel lang bezig (sinds aug2009) Maar toch...
Nou ja, ik moet dinsdag naar de gyn dus daar maar even horen hoe en wat..Rete spannend..
Ben zo bang voor slecht nieuws en kan het genaai van die vriendin ook nog niet echt loslaten..
Continu zie ik dat zinnetje staan "wij worden papa en mama" Kedeng in je gezicht..Pfff..Maar goed moet het loslaten alleen dat is moeilijk..
Gelukkig zitten hier genoeg meiden die het wel begrpijpen..

Thanxx voor de support..
En hopelijk kunnen wij binnenkort ook zeggen "WIJ ZIJN ZWANGER"

Terug
Bovenaan